اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هرسین:

بسیجیان بارها توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هرسین گفت: بسیجیان در تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش و کوشش می‌کنند و بارها توطئه دشمنان را علیه نظام خنثی کرده‌اند.

بسیجیان بارها توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، کوروش مرادی‌پور صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور اعلام برنامه‌های بسیج در سالن جلسات فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام  اظهار کرد: بسیجیان بارها در خنثی ‌کردن توطئه دشمنان انقلاب با شجاعت و فداکاری نقش خود را نشان داده و در تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش و کوشش کرده‌اند و خواهند کرد.

مرادی‌پور با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: وظیفه ما امروز حراست از خون شهداست و ادامه‌دهنده آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا در همه زمینه‌ها هستیم.

معاون فرماندار هرسین با بیان اینکه بسیجیان باید توان علمی خود را بالا ببرند، گفت: بسیجیان با افزایش مهارت‌ها و دست یافتن به تخصص‌های لازم چرخ‌های تولید، خودکفایی و استقلال واقعی مملکت را به گردش درمی‌آورند.

مرادی‌پور مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج را همایش توجیهی مداحان و شعرای آئینی، شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، یادواره شهدا، ویزیت رایگان پزشک به بسیجیان، برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر و دیدار مسئولان و بسیجیان با امام جمعه عنوان کرد. 

معاون فرماندار هرسین دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات قرآن و عترت‌، افتتاح نمایشگاه کتاب، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم عزاداری، صبحگاه مشترک و برنامه‌های متنوع دیگر را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانست.

انتهای پیام/2700/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول