اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان:

راهکار تقابل با فرهنگ منحط غرب ترویج مبانی دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان گلستان گفت: راهکار تقابل با فرهنگ منحط غرب ترویج مبانی و آموزه‌های دینی است.

راهکار تقابل با فرهنگ منحط غرب ترویج مبانی دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با گرامیداشت هفته بسیج و ایام محرم اظهار داشت: هر چقدر که بتوانیم دین را برای مردم خوب تبیین کنیم و زیبایی‎های دین به درستی ارائه شود قطعا گرایش مردم به سمت دین بیشتر شده و از سوی فرهنگ غربی بیشتر فاصله می‎گیرند.

وی ابراز داشت: چند سالی است که مقام معظم رهبری به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی تاکید می‎کنند و همه ما می‎دانیم که در تقابل جنگ نرم و جنگ سخت تفاوت‎هایی وجود دارد.

باید بدانیم دشمن از چه معبری، با چه انگیزه‎ای و با چه ابزاری وارد می‎شود

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: در جنگ سخت‎افزاری؛ توپ، تانک، موشک و تلفات مشهود است و برآورد تسلیحات، عده دشمن و اینکه از چه مرزی می‎خواهد حرکت کند قابل ارزیابی است اما در عرصه تهاجم فرهنگی مرز مشخصی وجود ندارد و دشمن در همه عرصه‎های اعتقادی، دینی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ورود پیدا می‎کند و با ما سر جنگ دارد.

ریاحی با تاکید بر اینکه دشمن در عرصه‎های فرهنگی با ابزارهای مختلفی وارد می‎شود که تلفات سنگینی نیز به بار می‎آورد متذکر شد: روحانیت به عنوان داعیه‎دار دفاع از اسلام و انقلاب مسئولیت سنگینی دارند و باید در نخستین گام، اقدامات دشمن را تحلیل و بررسی کنند.

وی اضافه کرد: ما باید بدانیم دشمن از چه معبری، با چه انگیزه‎ای، با چه ابزاری و با چه هدفی وارد می‎شود و آن را برای مردم تشریح کنیم که یکی از آن مباحث مهم "اقتصاد مقاومتی" است.

دشمن با تحریم اقتصادی به مردم فشار می‎آورد

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن با تحریم اقتصادی به مردم فشار می‎آورد افزود: دشمن به این نتیجه رسیده بیشترین جایی که می‎تواند هزینه کند و بیشترین ثمره را بگیرد از طریق تحریم اقتصادی است.

ریاحی ارائه راهکار به مردم را در قدم بعدی مهم خواند و ابراز داشت: تبلیغ دین بسیار مهم و ارزشمند است که اگر به درستی تبیین شود مردم راه درست از خطا را به راحتی تشخیص می‎دهند.

وی تبلیغ چهره به چهره در بین مردم را برای مقابله فرهنگی اقدامی مهم برشمرد و اظهار داشت: تبلیغ نباید معطوف به ایامی خاص شود بلکه لازم است طلاب و روحانیون در اجتماع، مدارس، دانشگاه‎ها، پایگاه‎ها، برنامه‎های فرهنگی و ورزشی به صورت چهره به چهره برای جوانان تبلیغ کنند.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول