اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان خبر داد

استقرار مرکز مشاوره و آموزه‎های دینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان گفت: از طریق رایزنی‎هایی که با اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان انجام گرفته مرکز مشاوره و آموزه‌های دینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان مستقر می‎شود.

استقرار مرکز مشاوره و آموزه‎های دینی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی بعد از ظهر امروز در طلاب بسیج غرب استان با گرامیداشت هفته بسیج و ایام محرم اظهار داشت: این مرکز به عنوان محلی مناسب برای ارائه خدمات مشاوره‎ای است و ضرورت آن بسیار احساس می‎شد.

وی با بیان اینکه اغلب اشتباهات در جامعه بر اساس غفلت به وجود می‎آید خاطر نشان کرد: در برخی موارد ممکن است تذکر لسانی با لحن نرم، تلنگری برای فرد به مسیر درست باشد لذا در صددیم تا مکانیزم منظمی به این فعالیت بدهیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: متاسفانه دیده شده که افرادی از این روش سوءاستفاده کرده و خودشان را عامل معروف می‎خواندند و نوع امر به معروف کردنشان تبعات منفی در پی داشته است.

ریاحی با بیان اینکه مرکز مشاوره مذکور در امامزاده عبدالله شهرستان گرگان مستقر شده و در مراجع قانونی به ثبت رسیده است ابراز داشت: این مرکز مشاوره مجموعه‎ای فرهنگی است که موافقت آن از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز گرفته شده و به زودی در آنجا فعالیت‎مان را آغاز خواهیم کرد.

نقش طلاب در تبیین اقتصاد مقاومتی در بین آحاد مهم است

وی در خصوص نقش طلاب در تبیین اقتصاد مقاومتی در بین آحاد مردم متذکر شد: شرایط اقتصادی جهان را ببینید همه دشمنان بر علیه ایران اسلامی هم‎قسم شدند و شاید این فشارها در آینده بیشتر هم بشود لذا توقع این است که تولیدات داخلی در جامعه افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان بیان داشت: تعداد هفت نفر از بهترین محققان، نویسندگان، طلاب و روحانیون استان در کارگروه پژوهشی، راهکارهای اقتصاد مقاومتی را احصا می‎کنند که نخستین اقدام ترویج فرهنگ تولید و کارآفرینی است.

ریاحی با بیان اینکه حوزه و روحانیت تاثیرگذارترین قشر بر روی مردم است اظهار داشت: روحانیت به دلیل اینکه دائما با مردم سر و کار دارند از جمله در نمازهای یومیه، مناسبت‎های مذهبی، ایام محرم، ماه مبارک رمضان، اعیاد و عزاداری‎ها لذا می‎توانند ترویج و تبلیغ مسائل مختلف را برای مردم داشته باشند تا افراد را به سمت تولید و نه فقط مصرف هدایت کنند.

انتهای پیام/2307/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول