اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا-19

عامری: دشمنان درصدد تسخیر قدرت تفکر جوانان هستند

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شاهرود گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا قدرت تفکر و تعقل نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را تسخیر کنند.

عامری: دشمنان درصدد تسخیر قدرت تفکر جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی عامری صبح امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود اظهار داشت: قیام امام حسین(ع) سبب حیات اسلام و جاری شدن خون تازه در جامعه اسلامی شد.

وی تصریح کرد: این جریان تا امروز نیز ادامه یافته و باعث زندگی و حیات جامعه بشری شده است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در حدیثی می‏فرمایند «کسی که از تدبیر کردن باز ماند و راه‌های چاره به رویش بسته شود، کلید گشایش کارش مداراست» و این یعنی باید انسان با تدبیر در کارها پیش برود و اگر تدبیر در کار نباشد، دشواری حاصل می‌شود و تنها راه آن، مدارا کردن است.

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود بیان داشت: دفاع مقدس الگو گرفته از قیام سالار شهیدان بود و سبب شد تا ما هشت سال با دست خالی برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم و زیر بار ذلت و خواری نرویم.

عامری افزود: دشمنان به این نیرو و قدرت ایرانیان پی برده‌اند و تلاش می‌کنند تا محرم و امام حسین(ع) را از ما بگیرند.

وی اضافه کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که تا ما عاشورا و شهادت را داریم، یارای مقابله با ملت ایران را نخواهند داشت و به این سبب است که در قیام عاشورا شبهه ایجاد می‌کنند و هجمه‌های مختلفی را به قیام امام حسین(ع) وارد می‌آورند.

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود با تاکید بر تلاش دشمنان بر بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه گفت: با توجه به حدیثی که از امام حسین(ع) عنوان شد، دشمن می‌خواهد قدرت تفکر را از ما بگیرد و اگر این‏گونه شد، ما دچار سردرگمی خواهیم شد و راه را اشتباه خواهیم رفت و این یعنی به ثمر رسیدن خواسته دشمنان که ما باید مقابل آن هوشیار باشیم.

عامری با تاکید بر لزوم تفکر در کارها افزود: دانش‌آموزان باید قدرت تفکر خود را بارور و تقویت کنند.

مسئول آموزش بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود افزود: اگر این‏گونه شود، دانش‏آموزان می‌توانند بهتر درس بخوانند و بر معرفت و بصیرت خود بیفزایند و در این صورت است که دشمنان ناکام می‌شوند و تلاش آنها به نتیجه نخواهد رسید.

انتهای پیام/74005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول