اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لشگر 3 نیروی مخصوص حمزه سیدالشهدا(ع):

همه برای تحقق فرمایش‌های رهبری معظم انقلاب بسیج شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لشگر سه نیروی مخصوص حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها نصب‌العین همه ماست و باید برای تحقق یافتن منویات ایشان اهتمام شود.

همه برای تحقق فرمایش‌های رهبری معظم انقلاب بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام فضل‌الله میرزایی صبح امروز در مراسم تجلیل از شهدای صومای برادوست با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب که فضیلت زنده کردن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست؛ اظهار داشت: از اوایل انقلاب تاکنون، دشمن در این خیال خام است که اقلیت‌های مذهبی در منطقه، باعث می‌شود شیعه و سنی در مقابل هم قرار بگیرند؛ اما مردم این منطقه در تمام عرصه‌ها پیشتاز و مدافع انقلاب بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لشگر حمزه سیدالشهدا افزود: در تاریخ مقاومت منطقه صومای برادوست و سیلوانا، نام خانواده‌هایی ثبت شده که همگی با هم و برای نظام جمهوری اسلامی شهید شده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد اعتماد به نفس به مردم ایران برگردد و یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نرسد و این به خاطر جانفشانی شهدایی است که مانند شمع برای ایران و انقلاب سوختند.

وی به دشمنی دیرینه آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنىِ نظام مستکبر امریکایى و هر مستکبرى در دنیا با نظام اسلامى، به خاطر پرچم برافراشته‏ عدالت است؛ به خاطر این است که می‌بیند با نام اسلام و با تعالیم والاى اسلام کشورى به سمت رشد و توسعه، پیشرفت علمى و عملى حرکت می‌کند؛ می‌داند که‏ این، جلوى نفوذ آنها را می‌گیرد.

میرزایی آمریکا را بدنام و دشمن ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست و افزود: به دلیل همین سابقه ناسالم است که مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن حتى اگر دانه‌ خرمایى هم به ما بدهد نمى‌توان مطمئن بود که آن را انباشته از زهرى کشنده نکرده است».

وی به آمادگی نیروهای مردمی و بسیج در کنار ارتش و سپاه اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی هر تجاوزی را با مشتی آهنین پاسخ می‌دهیم و ایران اسلامی همان ایران هشت سال دفاع مقدس است که اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیافتد.

انتهای پیام/ 61002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول