اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

بهره‌برداری از 2500 میلیارد ریال پروژه در سال 91

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: از آغاز سال تاکنون بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی توسط شهرداری تبریز اجرا شده است.

بهره‌برداری از 2500 میلیارد ریال پروژه در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از نخستین بازیکده سرپوشیده شمال‌غرب کشور در پارک 2 هزار هکتاری عباس میرزا اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شهرداری تبریز در مناسبت‌های مذهبی و ملی متعدد از جمله سوم خرداد، هفته دولت، هفته دفاع مقدس، اعیاد شعبانیه، دهه ولایت و مناسبت‌های دیگر اقدام به آماده‌سازی و بهره‌برداری از ده‌ها طرح و پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر کرده است.

وی افزود: این حجم از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری که از ابتدای سال‌جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته، با اعتباری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد ریال اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند و در ماه‌های باقی‌‌مانده از سال نیز مابقی طرح‌های در دست اجرا به بهره‌برداری خواهند رسید.

شهردار تبریز در عین حال تلاش برای تأمین حداکثری رفاه، آسایش و رضایتمندی عمومی شهروندان از خدمات شهرداری را مهم‌ترین دغدغه مدیریتی این مجموعه برشمرد و افزود: مجموعه مدیریت شهری تبریز مرکب از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل تلاشگر شهرداری تبریز وجه همت خود را تأمین رفاه و آسایش عموم شهروندان و پاسخگویی به مطالبات معقول و به حق مردم قرار داده‌اند و طی این سال‌ها نیز توانسته‌اند در سایه خدمات‌رسانی مطلوب، به بخش قابل توجهی از اهداف توسعه تبریز دست یافته و رضایتمندی عمومی را کسب کنند.

نوین ابراز امیدواری کرد؛ در سایه همکاری و مشارکت عموم مردم با شهرداری، شهر تبریز بیش از گذشته در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول