اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای فنی استان سمنان مطرح شد

تأخیر در اجرای اکثر پروژه‏های عمرانی استان سمنان

خبرگزاری فارس: در نشست شورای فنی استان سمنان مطرح شد که اکثر پروژه‏های عمرانی در استان سمنان با معضل تأخیر در اجرا مواجه هستند.

تأخیر در اجرای اکثر پروژه‏های عمرانی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، پرهام جان‏فشان معاون امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه شورای فنی استان سمنان، هدف از نظارت در شورای فنی را ارتقای کیفیت در اجرای پروژه‏ها دانست و گفت: هدف نظارت‏ها در این شورا مچ‏گیری نیست.

وی بر همکاری و مشارکت مدیران دستگاه‏های اجرایی با شورای فنی تاکید و تصریح کرد: گزارش شورای فنی از روند پیشرفت و کیفیت اجرای پروژه‏ها برای بالاترین مقام فنی وزارتخانه‏ها ارسال می‏شود.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه باید در اجرای پروژه‏ها از دوباره‏کاری خودداری شود، اظهار داشت: با کمبود زمان و منابع اعتباری فرصتی برای کم‏کاری و کوتاهی در اجرای درست و کامل پروژه‏ها در زمان مقرر وجود ندارد.

جان‏فشان خواستار عملکرد قوی‏تر شورای فنی و کمیته‏های زیرمجموعه آن در استان سمنان شد.

دبیر کمیته نظارت شورای فنی استانداری سمنان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد نیمه اول امسال این کمیته گفت: در این مدت، از 47 پروژه در استان سمنان بازدید شد که درصد بالایی از آنها از روند خوب و متوسط در روند ساخت برخوردار هستند.

حسن شکریان با بیان اینکه اکثر پروژه‏ها با معضل تاخیر در اجرا مواجه هستند، خاطرنشان کرد: استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب، ‌انجام مطالعات دقیق، تدوین نظام‏مند اسناد مناقصه و ... از مواردی است که باید مورد توجه مدیران در اجرای پروژه‏ها باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول