اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

زیرگذر کمربندی شوشتر در اسرع وقت ساخته شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر ضمن انتقاد شدید از کُندی پروژه‌های عمرانی خواستار تسریع در کلنگ‌زنی و ساخت زیرگذر کمربندی شد.

زیرگذر کمربندی شوشتر در اسرع وقت ساخته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه مشترکی که با حضور فرماندار، شهردار، دادستان در محل شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: زیرگذر کمربندی شوشتر در سال جاری بیش از 13 میلیارد ریال اعتبار دارد اما هنوز حتی به مرحله کلنگ‌زنی هم نرسیده است.

وی افزود: مردم تغییری را نمی‌بینند و به این دلیل ناراضی هستند و یا تغییرات در سطح شهر شوشتر به حدی کُند است که اصلا به چشم نمی‌آید و به این دلیل برخی اقدامات بزرگ با نارضایتی مردم مواجه می‌شود.

سلطانیان با اشاره به پروژه ساحل‌سازی رودخانه گرگر در مقطع پارک شهید مطهری خاطر نشان کرد: برای ساحل‌سازی گرگر شوشتر بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و باید در اسرع وقت در نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات و پیشرفت پروژه بررسی جدیدی صورت گیرد.

وی تأکید کرد: همه آگاهند که پروژه‌های شهری شوشتر اصلا خوب پیش نمی‌رود و کُندی در پروژه‌های عمرانی شهرداری بسیار مشهود است ولی هیچ کس نمی‌داند که دلیل این کُندی چیست و باید به دنبال دلیل این تعلل در اجرای پروژه‌ها بود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با انتقاد از اینکه برخی پیمانکاران به گرانی مصالح اعتراض دارند، خاطر نشان کرد: این پیمانکاران باید پاسخگو باشند که اگر مصالح ساختمانی ارزان هم می‌شد آیا حاضر بودند که بقیه اعتبار اضافی از پروژه را به شهرداری شوشتر بازگردانند که در شرایط کنونی که مصالح گران شده است شهرداری پروژه را با تعدیل برای آن‌ها در نظر بگیرد؟

سلطانیان افزود: شهرداری شوشتر باید در اسرع وقت از پیمانکاران بخواهد تا تلاش کنند که پروژه‌ها به سامان برسد و در غیر این صورت با متخلفان برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهرداری شوشتر با توجه به اینکه تخصیص اعتبار نیز داشته‌اند در حال حاضر تعطیل شده‌اند و به این دلیل جلسه مشترکی برگزار شده است تا دلیل این تعطیلی مشخص شود و برای رفع آن‌ها تلاش شود.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول