اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

تامین اشتغال جوانان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: تامین فضای مناسب برای اشتغال جوانان، مهم‌ترین وظیفه امروز مسئولان است.

تامین اشتغال جوانان مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی اصغر مرادزاده صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به جایگاه بسیج در کشور اظهار کرد: مدیران ما همه بسیجی هستند و باید در رسیدگی به امور مردم یک نگاه بسیجی داشته باشند.

وی افزود: فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ خدمت به جامعه است باید روز به روز در جامعه ترویج پیدا کند.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به تحریم‌های دشمنان ایران گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی داریم هیچ کسی توان مقابله با ایران اسلامی را نخواهد داشت و فرزندان خمینی کبیر و مقام معظم رهبری مانند دژ در مقابل همه توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند.

مرادزاده افزود: اشتغال جوانان، امروز یک وظیفه است و بر همه مسئولان واجب است نسبت به این مسئله کشور یک نگاه جدی داشته باشند.

فرماندار خلیل‌آباد تقارن ایام شهادت حضرت امام حسین (ع) و 72 شهید کربلا را با ایام گرامیداشت هفته بسیج یادآور خاطرات شهدای دفاع مقدس که به عشق امام حسین (ع) جنگیدند دانست و اظهار داشت:امروز هرکس در هر لباسی خدمت می‌کند یک بسیجی است.

وی بر حضور فعال همه مدیران شهرستان در برنامه‌های هفته بسیج تاکید نمود.

در ادامه این نشست، احمد سازگارا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: بسیچ نقش مهمی را در سازندگی کشور تاکنون ایفا نموده است.

سازگارا با بیان اینکه امروز هر فردی دغدغه خدمت دارد بسیجی و همراه بسیج است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر کردن یک اقدام بسیجی است.

وی با اعلام اینکه تحریم دشمنان به کشورمان حربه آخر آنان بود،افزود: همه باید در این جنگ اقتصادی و نیز جنگ نرم دشمن هوشیار باشیم و قافیه را از دست ندهیم.

دبیر ستاد هفته بسیج شهرستان خلیل‌آباد در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج اشاره و گفت:برگزاری همایش،تجلیل از بسیجیان،بازدید و دیدار با ایثارگران انقلاب اسلامی،زیارت عاشورا، عطر افشانی مزار شهیدان گلکون کفن و برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/70001 /ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول