اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

رفع ترافیک مرکز شهر زنجان موجب راحتی مردم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: رفع ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان موجب راحتی مردم می‌شود.

رفع ترافیک مرکز شهر زنجان موجب راحتی مردم می‌شود

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر گره‌های ترافیکی شهر زنجان در نقطه مرکزی شهر تمرکز یافته است.

وی با بیان اینکه اطراف میدان انقلاب اسلامی زنجان همواره ترافیک وجود دارد، افزود: سبزه‌میدان، سعدی وسط و حدفاصل سعدی وسط تا خیابان زینبیه از ترافیک برخوردار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از ایجاد ترافیک در اوایل غروب در میدان جهاد خبر داد و گفت: در برخی مواقع در میدان روزبه و ارتش نیز ترافیک مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه از مسئولان استان و شهرداری زنجان انتظار داریم نسبت به حل مشکلات ترافیکی شهر زنجان اقدامات لازم را انجام دهند، افزود: توجه به توصیه‌های پلیس موجب رفع مشکلات ترافیکی در سطح شهر می‌شود.

شمس‌آذر بر ضرورت اجرای طرح‌هایی که موجب روانی ترافیک به ویژه هسته شهر می‌شود، تاکید کرد و افزود: در صورت اجرای طرح‌های پیشنهادی میزان ترافیک سطح شهر زنجان کاهش می‌یابد.

وی بر ضرورت اصلاح هندسی برخی از میادین شهر زنجان تاکید کرد و گفت: اصلاح هندسی میادین موجب کاهش بار ترافیک شهر زنجان می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه به مردم نیز توصیه می‌شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به روانی ترافیک کمک کنند، افزود: رعایت قانون همواره به نفع مردم بوده و زمینه راحتی و آسایش آنان را فراهم می‌کند.

وی استفاده از کمربند ایمنی را در کاهش آمار تلفات تصادفات مهم ارزیابی کرد و افزود: مردم زنجان به نحو مطلوبی از کمربند ایمنی استفاده می‌کنند.

شمس‌آذر به موتور سیکلت سواران نیز توصیه کرد با استفاده از کلاه ایمنی زمینه سلامت خود را فراهم کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه استفاده از کلاه ایمنی باید به فرهنگ مناسبی در جامعه تبدیل شود، افزود: نباید در استفاده کلاه ایمنی کوتاهی شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول