اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

هویت‌بخشی به هسته مرکزی و ساماندهی ترافیک برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: هویت‌بخشی به هسته مرکزی و ساماندهی ترافیک برازجان از اولویت‌های اساسی شهرداری برازجان است.

هویت‌بخشی به هسته مرکزی و ساماندهی ترافیک برازجان

به گزارش خبرگزری فارس از دشتستان کریم حسین‌آبادی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرداری باید با مدیریت امورات شهری، نسبت به ساختن شهری یکپارچه و زیبا اقدام کند.

شهردار برازجان از هویت‌بخشی به هسته مرکزی و ساماندهی ترافیک برازجان خبر داد و افزود: هر شهردار در راستای اجرایی کردن برنامه‌های عمرانی تعریف شده تلاش می‌کند که با توجه به نیاز شهر برازجان به هویت‌بخشی به هسته مرکزی و ساماندهی ترافیک، این بخش‌ها از اولویت‌های مهم مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده میدان شهدای خلیج فارس (ورودی برازجان از سمت بوشهر) که عرصه میانی آن 2 هکتار و شامل آبنما، المان‌ها و جزیره میانی بوده و بزرگ‌ترین میدان استان بوشهر به‌شمار می‌رود به مرحله بهره‌برداری برسد.

این مسئول احداث این میدان را گامی در راستای هویت‌بخشی به ورودی شهر خواند و بیان داشت: هسته مرکزی عمدتاً بازار روز و حومه آن و میدان شهید چمران را در بر می‌گیرد که در بازار کارهای خوبی صورت گرفته و همکاری شورای تامین شهرستان و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با این شهرداری قابل تقدیر است.

حسین‌آبادی افزود: طرح بهسازی میدان روبه‌روی کاروانسرای مشیرالملک در حال اجراست که امیدواریم تا پایان سال آبنمای موزیکال میانی میدان و فضای سبز اطراف این کاروانسرا را به مرحله اجرا درآوریم.

شهردار برازجان گفت: اصلاحات هندسی سطح شهر طبق برنامه تعیین شده در حال اجراست و چنانچه نقدینگی پروژه‌های عمرانی افزایش یابد سرعت بهره‌برداری از این طرح‌ها بیشتر خواهد شد.

وی در ارتباط با وضعیت گازرسانی به منازل مسکونی و مشکلات پیش روی آن خاطر نشان کرد: هم‌اکنون اکثر نقاط شهر نیازمند گازرسانی است که به‌دنبال آن معضلات خرابی آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری به‌وجود خواهد آمد و به‌دلیل سرعت زیاد حفاری‌های صورت گرفته، ترمیم آنها زما‌ن‌بر خواهد بود.

حسین‌آبادی در پایان اذعان داشت: ترمیم نوارهای حفاری طولی توسط شهرداری انجام می‌شود و ترمیم نوارهای عرضی به عهده شرکت گاز خواهد بود.

انتهای پیام/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول