اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث تقاطع غیرهمسطح دانشگاه کردستان

ترافیک بهاران سنندج ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر سنندج گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح دانشگاه کردستان، بخشی از ترافیک مسیر بهاران، 17/1 تأمین اجتماعی و دانشگاه کردستان مرتفع خواهد شد.

ترافیک بهاران سنندج ساماندهی می‌شود

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این پروژه که از ابتدای امسال آغاز و با اعتبار 14 میلیارد و 541 میلیون ریال از محل ستاد حوادث غیرمترقبه تأمین اعتبار شده است در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، حذف تقاطع همسطح و چراغ قرمز موجود، حذف ترافیک و روانی تردد خودروها در مسیر 17/1 بهاران و دانشگاه کردستان به خیابان پاسداران از اهداف این پروژه است.

* حد فاصل بلوار جانبازان تا بیمارستان توحید احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج همچنین گفت: پس از اتمام امتداد بلوار کردستان که حد فاصل بیمارستان توحید تا جاده ساحلی بوده، اکنون فاز دوم این پروژه در حد فاصل پل جانبازان تا بیمارستان توحید احداث می‌شود.

محمدی روان‌سازی ترافیک بلوار کردستان، بلوار مستضعفین، میدان 12 فروردین، کاهش ترافیک خیابان‌های مجاور بلوار کردستان به منظور دسترسی آسان‌تر به شهرک بهاران و گریزه را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

به گفته وی، تکمیل بلوار کردستان با دسترسی به بلوار جانبازان، جاده ساحلی، میدان تره‌بار و ترمینال بزرگ سنندج و همچنین امکان دسترسی سریع گروه‌های امدادی و پزشکی به بیمارستان توحید و جاده ساحلی در شهرک‌های اقماری و بلوار کردستان صورت می‌گیرد.

محمدی پیشرفت فیزیکی این پروژه را 55 درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه با 25 میلیارد و 781 میلیون ریال اعتبار از محل ستاد حوادث غیرمترقبه توسط شهرداری سنندج در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد که با فعالیت‌های شبانه‌روزی و همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط بتوانیم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم و شهرک‌های دگایران، تعاونی کارگران، تعاونی دادگستری، نساجی، تعمیرکاران، تعاونی کودکان استثنایی و واگذاری‌های بنیاد مسکن در دگایران و قسمتی از شهرک بهاران و نیز سایر شهرک‌های دیگر به طور مستقیم از این طرح بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول