اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کنارگذر بومهن 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رفع پیچیده‌‏ترین گره ترافیکی جاده تهران ـ شمال

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری بومهن ـ رودهن گفت: کمربندی جنوبی بومهن با پیشرفت فیزیکی 95 درصد با اتمام در آینده‏ نزدیک سبب رفع پیچیده‌‏ترین گره ترافیکی جاده تهران ـ شمال می‏شود.

رفع پیچیده‌‏ترین گره ترافیکی جاده تهران ـ شمال

داریوش حسینی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، پیمانکاران مجری طرح با تلاش بسیاری در پی اجرای پنج درصد پایانی کار در کنارگذر جنوبی بومهن هستند.

وی ادامه داد: در صورت تداوم شرایط جوی در همین وضع کنونی و تعویق چند روزه در بارش نزولات آسمانی، این پروژه در آینده‌‏ای بسیار نزدیک خاتمه می‏یابد.

حسینی اضافه کرد: طرح کمربندی شمالی بومهن نیز از سوی پیمانکار مجری طرح به طور جدی در حال اجراست.

رئیس اداره راه و ترابری بومهن‏ ـ رودهن افزود: با اجرای این دو پروژه و اتمام آنها، ترافیک به عنوان معضلی بزرگ در محور درون‏شهری بومهن از این دیار رخت برمی‏بندد.

وی ادامه داد: این ترافیک پیچیده و همیشگی تنها معضلی برای مردم ساکن در شهر بومهن نبود بلکه به عنوان مشکلی فرامنطقه‏‌ای به‏ ویژه در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته بر شدت ترافیک دو محور هراز و فیروزکوه می‏افزود و گریبان‏گیر سایر هموطنان نیز می‏شد.

حسینی اضافه کرد: حجم تردد خودروهای عبوری از محورهای مذکور به خصوص هنگام پایان مسافرت‏ها و بازگشت مسافران به تهران و تلاقی دو حجم قابل توجه ترافیک با یکدیگر، گاه موجبات انسداد کامل محور درون‏شهری بومهن را فراهم می‏ساخت.

رئیس اداره راه و ترابری بومهن‏ ـ رودهن افزود: با اجرای دو طرح کنارگذر در مناطق شمالی و جوبی بومهن از بار ترافیک و به تبع آن مشکلات مردم کاسته می‏شود.

وی ادامه داد: با اجرای چنین طرح‏هایی می‏توان مسافرتی آسان و بدون ترافیک در جاده تهران ـ شمال را به هم‏‌میهنان هدیه داد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول