اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان مسابقات قرآنی سپاه ثارالله معرفی شدند

خبرگزاری فارس: طی آیینی برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآنی سپاه ثارالله معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بعد از ظهر امروز برگزیدگان مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شدند.

در رشته مفاهیم سطح یک برادران وظیفه حسین رنجبر اول شد و سید رضا طباطبایی رتبه دوم را کسب کرد، علی رضازاده‌زرندی و میثم هوشیار رتبه‌های اول و دوم رشته مفاهیم سطح دو برادران وظیفه مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان را به دست آوردند.

همچنین در رشته ترتیل برادران وظیفه سیدمرتضی تهامی رتبه اول و حسن شهاب‌الدینی رتبه دوم را کسب کرد، محسن اثنی‌عشری، محمد زینلی و روح‌الله عباس‌زاده در رشته اذان این دوره از مسابقات اول تا سوم شدند.

رشته قرائت تحقیق مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان کرمان بدون انتخاب نفر اول سید محمود رحیمی به عنوان نفر دوم انتخاب شد و در رشته حفظ 10 جزء خواهران نیز سعیده احمدی اول شد و هاجر امیری و مریم رحمانیان در رشته حفظ پنج جزء رتبه اول و دوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ سه جزء نیز سمیه توکلی، سیما پورابوالقاسم و اکرم نبی‌زاده اول تا سوم شدند، اعظم امین‌زاده، مریم گلشن و مریم رهبر در رشته مفاهیم سطح یک خواهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم سطح دو خواهران نیز صدیقه جهانشاهی، نرگس پیل‌تن و مریم اسماعیلی اول تا سوم شدند و در رشته قرائت تحقیق مرضیه هادی‌زاده و مریم راجی اول و دوم شدند.

همچنین در رشته ترتیل صدیقه قاسمی، حکیمه حاج‌غنی و زیور رستم‌آبادی اول تا سوم شدند در رشته حفظ 10 جزء برادران رسمی علی‌اصغر زمانی اول شد و در حفظ پنج جزء هم مجتبی حسنی رتبه نخست را کسب کرد.

رسول دوست‌محمدی، هادی حافظ‌آبادی و حمیدرضا عسکری در رشته قرائت تحقیق برادران رسمی اول تا سوم شدند و در رشته مفاهیم سطح یک برادران رسمی رسول کاظمی و مهدی شهریاری هر دو به عنوان نفر اول انتخاب و معرفی شدند.

محسن پورعلیخانی، احمد مرادی‌زاده و حسن شاه‌محمدی در رشته ترتیل اول تا سوم شدند و در رشته اذان نیز روح‌الله شیخ‌اسدی اول، جواد احمدی دوم و محسن افضلی سوم شد.

در رشته مفاهیم سطح دو مصطفی شمس‌الدینی‌مقدم، حسن دژبخش و مجتبی شجاعی‌باغینی رتبه‌های اول تا سوم مسابقات قرآن کریم سپاه ثارالله استان را کسب کردند.

انتهای پیام/‌80019/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول