اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه خانه‌های قرآنی سوادکوه:

راه‌اندازی 11 مرکز قرآنی در 2 سال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با اشاره به وظایف این اتحادیه گفت: 11 مرکز قرآنی سوادکوه در دو سال اخیر راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 11 مرکز قرآنی در 2 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سید مجتبی هاشمی ظهر امروز در جلسه اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه محورهای فعالیت اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی بر اساس ماده 6 اساسنامه است، گفت: نمایش مشارکت مردمی در فعالیت‌های قرآنی از طریق هماهنگی در صدور و نظارت بر فعالیت‌ها و اختصاص تسهیلات و برخی از کمک هزینه‌ها را شامل می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه با تاکید بر تلاش اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی بر آموزش همگانی قرآنی، افزود: شهرستان سوادکوه به عنوان نخستین شهرستانی بوده است که اقدام به راه‌اندازی اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی در کشور کرده است.

هاشمی به فعالیت 23 مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه اشاره کرد و با تقدیر از همکاری‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه، یادآور شد: 11 مرکز قرآنی شامل 2 مؤسسه و 9 خانه قرآن در دو سال اخیر راه‌اندازی شده است.

وی بر برگزاری طرح‌های مختلف آموزشی، تبلیغی و اجتماعی در مراکز قرآنی اشاره و خاطرنشان کرد: نزدیک به 80 مربی فعال قرآنی در سوادکوه حضور دارند و با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، همکاری می‌کنند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و خانه‌های قرآنی سوادکوه از اجرای طرح حفظ شهرستانی "غدیر تا غدیر" و ساماندهی و تکمیل اطلاعات مراکز قرآنی با همکاری کانون قرآن تبلیغات اسلامی سوادکوه خبر داد و یادآور شد: دفتر این اتحادیه با امکانات اداری مناسب در اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه مستقر شده است.

انتهای پیام/86015/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول