اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

راه‌اندازی مؤسسه قرآنی در زندان جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: به زودی مؤسسه قرآنی و کانون فرهنگی هنری مساجد در زندان جیرفت راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مؤسسه قرآنی در زندان جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان جیرفت در جمع کارکنان و مددجویان اظهار داشت: به زودی مؤسسه قرآنی و کانون فرهنگی هنری مساجد در زندان جیرفت راه‌اندازی می‌شود.

وی نشر فرهنگ‌آموزی در دارالقرآن زندان جیرفت را نشانه اهمیت دادن مسئولان به کلام وحی دانست و بیان کرد: اگر قرآن کریم در ابعاد زندگی انسان‌ها گسترش پیدا کند و انسان‌ها به ویژه زندانیان که در زندان جسمانی هستند به این ریسمان الهی چنگ بزنند، قطعا از زندان نفس رها شده و به کمال و سعادت می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مؤسسه قرآنی و کانون فرهنگی هنری مساجد در زندان جیرفت فعالیت‌های فرهنگی در زندان جیرفت چند برابر می‌شود.

حسینی از قسمت‌های مختلف اداره بازدید و در جریان اقدامات فرهنگی اداره زندان قرار گرفت و ضمن تحسین اقدامات انجام شده افزود: کارهایی که در راستای اصلاح تربیت صورت گرفته ستودنی و قابل تقدیر است.

حسین برشان رئیس اداره زندان شهرستان جیرفت در حاشیه این بازدید گفت: در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان تعداد یک‌هزار و 200 جلد کتاب به کتابخانه زندان جیرفت اهدا کرده است.

وی افزود: 100 جلد قرآن مجید، یک دستگاه قرآن دیجیتال و 100 کتاب نفیس از دیگر هدایای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به زندانیان زندان جیرفت بود که برای فعال‌سازی مضاعف دارالقران زندان جیرفت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/غ/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول