اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر ارشاد صورت می‌گیرد

برگزاری همایش مهارت‌افزایی فعالان قرآنی در کرمان

خبرگزاری فارس: همایش مهارت‌افزایی و مدیریت فعالان قرآنی استان کرمان با حضور قائم‌مقام وزیر ارشاد در امور قرآنی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مهارت‌افزایی فعالان قرآنی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسمی با حضور قائم‌مقام وزیر ارشاد اسلامی در امور قرآنی فردا از 14 نفر از حافظان کل ممتاز قرآن استان تجلیل می‌کند.

مراسم تقدیر از حافظان کلام وحی یکی از برنامه‌های همایش مهارت‌افزایی و مدیریت فعالان قرآنی استان  است که با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی رئیس مرکز هماهنگی و توسعه و ترویج فعالیت قرآنی کشور در تالار برق کرمان برگزار می‌شود.

مدیران مسئول، اعضای هیئت‌ موسس و مدیران عامل مؤسسه‌های قرآن و عترت، اصحاب فرهنگ و هنر و اهالی رسانه استان کرمان در این همایش حضور دارند.

در همایش مهارت‌افزایی و مدیریت فعالان قرآنی استان رؤسای ادارات ستاد مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرانی کشور نیز حضور دارند.

فتحی‌زاده مسئول دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در تشریح برنامه‌های همایش به خبرنگار فارس گفت: تجلیل از 10 مربی برتر قرآنی استان، تشریح برنامه‌های آموزشی، نحوه فعالیت و صدور مجوز موسسات مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، تشریح برنامه‌های اداره حمایت‌های فعالیت‌های قرآنی کشور و تبیین ‌برنامه‌ریزی و چشم‌انداز پنج ساله مؤسسه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های این همایش قرآنی است.

همچنین جلسه کمیته تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان با حضور اعضای کمیته و مشاور وزیر در امور قرآنی و رئیس مرکز هماهنگی و توسعه و ترویج فعالیت قرآنی کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول