اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات اسلامی‌ زرند تاکید کرد

ضرورت هم‌فکری‌ برای جلوگیری از آسیب‌‌ در‌ عزاداری‌ها

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان زرند‌ ‌بر همکاری و هم‌فکری مناسب برای جلوگیری از آسیب‌ها در ایام عزاداری تاکید کرد.

ضرورت هم‌فکری‌ برای جلوگیری از آسیب‌‌ در‌ عزاداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام‌ مهدی حسنی‌ ظهر امروز در‌ گردهمایی‌ مسئولان هیئت‌های مذهبی ‌شهرستان زرند اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی را فلسفه تشکیل هئیت‌های مذهبی دانست و اظهار داشت: سال جاری در مورد مسیرهای عزاداری روزهای تاسوعا و عاشورا‌ با دریافت پیشنهادات و نظرات از هیئت‌های مذهبی‌ این مراسم را بهتر و مطلوب‌تر از گذشته برگزار می‌کنیم. ‌

وی ‌بر استفاده از روحانیان در مجالس و سخنرانی‌ها در هیئت مذهبی، تعامل هیئت ‌امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی، همکاری و همفکری مناسب برای جلوگیری از آسیب‌های شناسایی شده در ایام عزاداری را مورد تاکید قرار داد.    

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند‌ همچنین خواستار دقت نظر بیشتر مسئولان تشکل‌های دینی و هیئت مذهبی در جلوگیری از ایجاد و شیوع انحرافات در هیئت شد. 

حجت‌الاسلام رضا کرمی امام جمعه زرند نیز خطاب به ائمه جماعات و روحانیت شهرستان‌ اظهار داشت: در ایامی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی سعی در به راه انداختن جبهه جنگ نرم علیه ایران اسلامی هستند، ائمه جماعات و مبلغان دینی نفش مهمی را در آگاهی بخشیدن به جامعه و به ویژه جوانان ایفا می‌کنند.

وی وظیفه مسئولان هیئت‌های مذهبی را مهم عنوان کرده و گفت: آن چه امروزه در هیئت حسینی ضروری به نظر می‌رسد، دوری از خرافه، احیای عزاداری سنتی، اتحاد و همدلی و پیروی از راه و رسم امام حسین (ع) است.

کرمی‌پور حضور روحانیان در هیئت‌های مذهبی به ویژه روز عاشورا را بسیار با اهمیت دانست و از روحانیان خواست، هنگام بلند شدن بانک اذان در روز عاشورا نماز ظهر عاشورا را به جماعت اقامه کنند.

احمد حسینی فرمانده‌‌ انتظامی شهرستان زرند نیز در این همایش بر انجام کارهای فرهنگی‌ در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان توسط هیئت مذهبی تأکید کرد.

وی با ذکر خاطراتی از زمان جنگ، کمک‌های مردمی به جبهه‌ها را تحسین کرد و در مورد تهاجم فرهنگی دشمنان از بخش‌های مختلف به ویژه نفوذ در هیئت‌های مذهبی‌ هشدار داد.

حسینی آمادگی نیروی انتظامی را در ایجاد نظم و امنیت مراسم عزاداری محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا‌ اعلام کرد.

انتهای پیام/80017/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول