اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی خرم‌دره خبر داد

فعالیت 63 هیئت مذهبی در شهرستان خرم‌دره

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی خرم‌دره از فعالیت 63 هیئت مذهبی فعال در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 63 هیئت مذهبی در شهرستان خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، عباسعلی طاهری ظهر امروز در گردهمایی تشکل‌های مذهبی این شهرستان از فعالیت 63 هیئت مذهبی فعال در خرم‌دره خبر داد و گفت: این تعداد هیئت در عرصه فعالیت‌های دینی و مذهبی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای هیئت‌های مذهبی خاطرنشان کرد: برای تمام هیئت‌های مذهبی شهرستان خرم‌دره پرونده تشکیل شده است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خرم‌دره با اشاره به تشکیل جلسه‌های برسی مسائل هیئت‌های مذهبی در این شهرستان ابراز داشت: شورای هیئات مذهبی به صورت ماهانه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دفتر شورای هیئات مذهبی خرم‌دره تجهیز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر این شورا دارای دفتر مجزا و امکانات لازم است.

طاهری با بیان اینکه خرم‌دره برای سه سال متوالی به عنوان دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان فعالیت می‌کند، گفت: تلاش برای جذب و مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه‌های هیئت‌های مذهبی از جمله اقدام‌های شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان خرم‌دره است.

وی افزود: ارائه گزارش عملکرد به مرکز استان، حضور منظم در جلسه‌های استانی و تشکیل کانون مداحان از دیگر اقدام‌های صورت گرفته توسط این شورا است.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: برگزاری همایش ماه‌های مبارک رمضان و محرم، همکاری با نیروی انتظامی و برگزاری مراسم روز شیرخوارگان از دیگر اقدام‌های صورت‌گرفته توسط این شورا محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی هیئت‌های مذهبی به اشعار عاشورایی در مراسم‌های عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: مساجد و هئیت‌های مذهبی نباید در برنامه‌های خود مسجد محوری و قرآن محوری را فراموش کنند.

طاهری افزود: مساجد و هیئت‌های مذهبی باید از روحانیون در مراسم‌های خود استفاده کرده و از سخنان ایشان بهره بگیرند.

انتهای پیام/73001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول