اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در مراسمات محرم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در مراسمات ایام محرم خبر داد.

مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در مراسمات محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ماه محرم اظهار داشت: سوگواری سرور و سالار شهیدان از اهم رویدادها و مناسبت‌های اسلامی است و درخت تنومند اسلام با برکت خون امام حسین (ع) و یاران وفادارش آبیاری شد.

وی افزود: نقش اداره تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی در این عرصه پررنگ است و این مسئولیت ما را دو چندان می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان به دنبال کم‌رنگ کردن معنویات و اخلاق اسلامی در جامعه هستند که باید با گسترش فرهنگ اسلامی دشمنان را ناکام کنیم.

اهرمی تصریح کرد: بدون تردید برپایی مراسمات محرم با کیفیت مطلوب موجب نگرانی و ناکامی دشمنان می‌شود و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

وی از مشارکت 100 هیئت مذهبی کنگان در ایام محرم خبر داد و گفت: تعداد 100 هیئت مذهبی با هماهنگی این اداره و دعوت از روحانیون و وعاظ نسبت به برگزاری مراسم سوگواری دهه محرم اعلام آمادگی کرده‌اند.

اهرمی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 85 مبلغ و مبلغه در ایام عزاداری امام حسین (ع) به تشریح واقعه عاشورا می‌پردازند.

وی افزود: برخی از این مبلغان و مبلغات از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان، دفتر تبلیغات اسلامی قم، دفتر نمایندگی ولی فقیه و برخی هم توسط خود هیئات مذهبی به صورت دعوت از روحانیون انجام می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان یادآور شد: مراسمات عزاداری سالار شهیدان در منطقه عسلویه و پارس جنوبی نیز با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود و در تمام شرکت‌ها و فازهای پارس جنوبی شاهد برپایی مراسمات سوگواری خواهیم بود.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول