اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره خبر داد

ممنوعیت حمل تمثال و علم‌کشی در دستجات عزاداری

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره گفت: مسئولان مساجد و هیئت‌های مذهبی باید اجازه حمل تمثال و همچنین علم‌کشی را ندهند و با ما در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

ممنوعیت حمل تمثال و علم‌کشی در دستجات عزاداری

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، پرویز شریفی ظهر امروز در گردهمایی تشکل‌های مذهبی این شهرستان با اشاره به وظایف نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان نظم ‌هنده و متولی نظم و امنیت در خدمت آحاد مختلف جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایجاد نظم و امنیت در مراسم‌های عزاداری ماه محرم تصریح کرد: تلاش ما این است که در دهه نخست محرم از تمام کارکنان خود برای ایجاد نظم و امنیت در مساجد و هیئت‌های مذهبی بهره بگیریم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره افزود: امیدواریم به این وسیله شاهد نظم و امنیت مطلوب در برنامه‌های مذهبی مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا تجمع‌های صورت‌گرفته برای عزاداری امام حسین(ع) را کمرنگ جلوه دهد، گفت: دشمن تمام اقدام‌های ما را رصد می‌کند و در تلاش است تا از کوچکترین نقطه ضعف ما برای سوء استفاده و تبلیغ علیه شیعه بودن ما بهره ببرد.

شریفی در ادامه با بیان اینکه از مسئولان مساجد و هیئت‌های مذهبی خواست که نیروی انتظامی را در زمینه حمل تمثال و علم‌کشی یاری کنند، اضافه کرد: از ما خواسته‌اند که اجازه حمل تمثال و همچنین علم‌کشی را ندهیم که مسئولان مساجد و هیئت‌های مذهبی باید در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره افزود: از مساجد و هیئت‌های مذهبی انتظار داریم که نسبت به تعیین افرادی با بازوبند مشخص به عنوان ایجادکننده نظم در دسته‌های عزاداری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه باید برای ایجاد نظم و امنیت تلاش کنیم، عنوان داشت: از جوانان و مردم خواهانیم که همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

شریفی با بیان اینکه مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر خرم‌دره همچون سال‌های قبل است، تصریح کرد: با این وجود مسئولان هیئت‌های مذهبی و همچنین هیئت امنای مساجد باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/73001/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول