اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال مس کرمان:

پیروزی برابر نفت امیدیه ارزش زیادی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: شرایط امتیازی دو تیم مس و نفت امیدیه در جدول مسابقات موجب می‌شود پیروزی مقابل این تیم اهمیت زیادی برای بهبود شرایط مس در جدول داشته باشد.

پیروزی برابر نفت امیدیه ارزش زیادی دارد

حسین دادبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به روحیه بالای بازیکنان تیم بسکتبال صنعت مس در تمرینات چند روز گذشته اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های کادر فنی با بازیکنان تیم وضعیت روحی بازیکنان تغییر کرد.

وی افزود: کادر فنی معتقد است باخت به شاهین به موقع بود، زیرا بازیکنان تیم با توجه به پیروزی برابر تیم صدر جدولی نفت با غرور خاصی برابر بوشهری‌های به میدان رفتند.

دادبخش به دیدار این هفته تیمش برابر نفت امیدیه اشاره کرد و بیان داشت: پیروزی در برابر نفت امیدیه ارزش زیادی دارد ما با این تیم در جدول مسابقات هم‌امتیاز هستیم و قطعا این برد می‌تواند شرایط را برای صعود مس در جدول مسابقات فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود در صورت پیروزی برابر نفت امیدیه می‌توانیم به دیدار عقب افتاده خود نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشیم تا با برتری در آن مسابقه اختلاف امتیازی خوبی را با رقبای فعلی خود در جدول مسابقات ایجاد کنیم.

دادبخش به مصدومیت یکی از مهره‌های اثرگذار مس اشاره کرد و افزود: محمد توکلی که در دیدار برابر نفت آبادان مصدوم شد به دلیل طولانی شدن مدت درمانش در این دیدار نیز حضور ندارد و امیدوارم بتوانیم در دیدار خود مقابل نفت امیدیه با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده پیروز میدان شویم.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های بسکتبال صنعت مس کرمان و نفت امیدیه در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جمعه 26 آبان ماه در سالن شهید نصراللهی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80011/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول