اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان در مجلس:

نماینده مجلس باید از اشاره رهبری همه چیز را بفهمد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس با اشاره به نارضایتی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از نامه‏نگاری‏ها و ارتباط آن با طرح سئوال از رئیس جمهوری گفت: نماینده مجلس باید از اشاره رهبری همه چیز را بفهمد.

نماینده مجلس باید از اشاره رهبری همه چیز را بفهمد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران درباره نامه‏نگاری‏های اخیر مسئولان قوا و اثراتی که در جامعه داشت، اظهار داشت: در حداقل بررسی ممکن از نامه‏نگاری‏های اخیر، به نظر می‏رسد که رهبری نوعی نارضایتی از این مسئله داشتند و تشخیص دادند که در این زمان در ارتباط با نامه‏نگاری‏ها باید ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برخی مسائل را حداقل خودمان در فرمایشات ایشان و حتی اخم و عصبانیت و خنده معظم‏له باید تشخیص دهیم.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم نیست کار به جایی برسد که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای ما همه مسائل را خط‌کشی و مشخص کنند و نهایتاً با صراحت وارد عمل شوند؛ این رویه در موارد مختلف خیلی به صلاح نیست.

خسروی اضافه کرد: در مجلس شورای اسلامی نیز هنگام اعلام وصول سئوال از رئیس جمهوری همین صحبت به نوع دیگری مطرح شد و نمایندگان عقیده دارند که باید با اشارت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی متوجه مسائل شویم.

وی تصریح کرد: اگر خود را نخبه جامعه می‏دانیم و حداقل مورد اعتماد بخشی از مردم هستیم، باید بدانیم که از سخنرانی‏ها و فرمایشات رهبری برمی‏آید که این مسائل باید کنار گذاشته شود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به هیچ وجه لازم نیست رهبری مسائل را مشخصاً بیان فرمایند و در بخش‏های مختلف مواضع صریحی را به مسئولان اعلام کنند.

خسروی با بیان اینکه اشکالی در این قسمت قضیه وجود دارد که امیدواریم برطرف شود، گفت: به نظر می‏رسد اینک که مجموعه دولت و قوه قضائیه این مسئله را پذیرفته‏اند، بقیه نیز باید به آن تن دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که مسئولان و نمایندگان همان‏طوری که شفاهی این لبیک را گفته است، به طور مکتوب و عملی نیز این را اعلام کنند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول