اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر:

فرمایش‌های رهبری سرلوحه کار مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر گفت: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در مواجهه با جنگ اقتصادی باید سرلوحه کار مسئولان کشور باشد.

فرمایش‌های رهبری سرلوحه کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عیسی رضایی در نخستین همایش مدیران، روسای شعب و کارکنان موسسه مالی و اعتباری کوثر مدیریت شعب منطقه 6 استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان و همدان اظهار کرد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در مواجهه با جنگ اقتصادی باید سرلوحه کار مسئولان کشور باشد.

رضایی راهکار برون‌رفت از جنگ اقتصادی را خودباوری، حمایت از صنایع داخلی و خصوصی‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) در سال 59 خطاب به مسئولان تاکید داشتند که اگر بخواهیم به خودکفایی برسیم باید سرمایه‌گذاری کنیم و خودکفایی در امور تغذیه مردم است.

مدیرعامل موسسه مالی‌ و اعتباری کوثر، نیروی انسانی کارآمد، کارآزموده، متعهد و متخصص را موجب تعالی سازمانی دانست و تصریح کرد: این مهم جزو اهداف اولیه راه‌اندازی موسسه کوثر بوده است و با وجود این‌که پرسنل ما در رده‌ سنی بسیار جوان هستند، ما در جذب پرسنل در ابتدا اولویت را به افراد دارای مدرک حسابداری دادیم.

وی تمام مسئولان شعب کوثر را افراد بازنشسته نظام بانکی کشور و دارای تعهد و تخصص معرفی کرد و با اشاره به اهداف مقدس این شبکه بانکی در راستای سازندگی کشور، خاطرنشان کرد: مجموعه دست‌اندرکاران و سهام‌داران عمده این موسسه هرگز با نیت دلالی و واسطه‌گری در زمینه راه‌اندازی این موسسه گام برنداشتند، بلکه مهم‌ترین هدف بانیان راه‌اندازی این موسسه گام برداشتن برای سازندگی کشور و حمایت‌های مالی از سهام‌داران «پرسنل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بازنشستگان» است.

رضایی تعداد پرسنل این موسسه را 1400 نفر اعلام کرد و بیان داشت: 220 شعبه در سراسر کشور به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و در تهران 60 شعبه وجود دارد که طبق برنامه‌ریزی که انجام شده، این تعداد شعبه به 85 شعبه افزایش پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: منابع ما 2 هزار و 500 میلیارد تومان است که این منابع را مصرف نکرده‌ایم و این موسسه امروز شرایط خوبی دارد و ما کنترل هزینه‌ها را با حساسیت خاصی در نظر داریم.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول