اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌رضوی خبر داد

جذب 80 درصد اعتبارات بخش توسعه کشاورزی تا پایان آبان ‌ماه 91

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: 80 درصد از اعتبارات بخش توسعه کشاورزی را تا پایان آبان ماه جذب می‌کنیم.

جذب 80 درصد اعتبارات بخش توسعه کشاورزی تا پایان آبان ‌ماه 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی بصیرت عصر امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان رضوی در محل استانداری اظهار کرد: 42 شعبه بانک کشاورزی در سطح 25 شهرستان  خراسان‌رضوی در بخش توسعه کشاورزی اعتبارات پرداخت می‌کنند.

وی افزود: 20 شعبه از مجموع شعب استان در چند روز آینده به طور کامل اعتبارات را پرداخت می‌کنند و در شهرستان‌هایی چون کاشمر و تربت‌جام صد درصد اعتبار مشخص شده است.

بصیرت با اشاره به مشکلات شهرستان سرخس در بخش توسعه کشاورزی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات سرخس در بخش بانکی و عملکرد ضعیف، مشکلات اراضی است.

وی ادامه داد: در بخش توسعه کشاورزی استان، بانک کشاورزی 60 کارشناس داشته که در حال حاضر با افزایش 10 نفری رقم آنها به 70 کارشناس در حوزه اعتبارات توسعه کشاورزی رسیده‌ است.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان‌رضوی در ارتباط با 1745 پروژه برگشت‌خورده توسط بانک کشاورزی تصریح کرد: 1745 پروژه با اعتبار 939 میلیارد تومان بابت بدهی، چک و انصراف و 736 طرح نیز بابت ماشین‌آلات (کمباین و تراکتور) برگشت خورده است.

بصیرت از عدم توازن اعتبارات و تعداد پروژه‌های مصوب شده یاد کرد و گفت: تعداد پروژه‌های مصوب شده چند برابر اعتبارات تخصیصی است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های تایباد، باخزر و تربت‌جام با وجود طرح‌های معرفی شده، اعتبار نداریم.

بصیرت از جذب 80 درصد اعتبارات تا پایان آبان ‌ماه امسال یاد کرد و افزود: تا پایان آبان‌ ماه امسال رسیدگی به 80 درصد از جذب اعتبارات صورت می‌گیرد.

بصیرت مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی عملکرد بانک و جهاد کشاورزی را مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: فرماندار شهرستان‌ها باید در برابر عقد قرارداد طرح‌های مصوبی خود به‌ طور جدی‌تری اقدام کنند، در مجموع خراسان رضوی 469 طرح بدلیل عدم مراجعه برگشت خورده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول