اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج خبر داد

جذب 3 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی فهرج

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: تاکنون 3 میلیارد تومان تسهیلات مصوب در کارگروه کشاورزی این شهرستان از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

جذب 3 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی فهرج

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج سهمیه این شهرستان در سال جاری برای اشتغالزایی را 190 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: فهرج سال گذشته رتبه اول اشتغالزایی استان را کسب کرده است.

وی افزود: در کارگروه کشاورزی این شهرستان 7.5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای توسعه بخش کشاورزی و دامپروری مصوب و تاکنون 3 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌های عامل پرداخت شده است.

زین الصالحین تصرحی کرد: همچنین 3 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) برای اشتغالزایی پرداخت شده است. 

وی از احداث ایستگاه پست فوق توزیع برق در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 2 میلیارد تومان برای رفع مشکلات مردم اختصاص یافته است.

فرماندار فهرج بیان کرد: با احداث پل دوم بر روی رودخانه فصلی فهرج با اعتبار 1.5میلیارد تومان علاوه بر آسان شدن رفت و آمد مردم پنج کیلومتر به وسعت شهر فهرج افزوده می‌شود.

وی با اشاره به احداث 14 آموزشگاه در شهرستان فهرج از اقدامات مناسب عمرانی و آموزشی توسط دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تصریح کرد: دامپزشکی شهرستان فهرج مقام اول استان را در ارزیابی دامپزشکی استان کرمان کسب کرده است.

زین‌الصالحین از ساخت شش سال ورزشی در فهرج خبر داد و افزود: در بخش بهداشت سه مرکز بهداشت و یک درمانگاه برای این شهرستان مصوب شده و یکی از اقدامات بسیارخوب راه‌اندازی مرکز بهیاری شرق استان در فهرج است.

زین‌الصالحین گفت: مشکل آبرسانی در شهر نداریم و مشکلات روستاها نیز به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول