اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش برادران

برترین‏های قرآنی استان سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن در استان سمنان و در بخش برادران معرفی شدند.

برترین‏های قرآنی استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظهر امروز در مراسم پایان کار این رقابت‏ها اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، 320 شرکت‌کننده برادر و خواهر در دو مقطع سنی شکوفه‏ها و بزرگ‏سالان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) و حسینیه سیدالشهدا(ع) دامغان به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای اعزام به مرحله کشوری مشخص شدند.

حجت‏الاسلام مهدی یوسف‏تبار با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات افزود: در رشته حفظ کل بزرگ‏سالان، سجاد واعظی از سمنان اول، محمدتقی سعدالدین از سمنان دوم و عبدالحسین صالحی از شاهرود سوم شدند.

وی تصریح کرد: در حفظ 20 جزء، امین شغلی از سمنان اول، در رشته حفظ 10 جزء بزرگ‏سالان رسول طرفی از شاهرود و مرتضی شغلی از سمنان اول و دوم شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه با اشاره به حضور قاریان و ترتیل‏خوانان برتر استان سمنان در این دوره از رقابت‏ها بیان داشت: در رشته قرائت بزرگ‏سالان، حسین دهقان از دامغان، هوشنگ سلیمی از شاهرود و محمداسماعیل آریامنش از سمنان به ترتیب اول تا سوم و در رشته ترتیل بزرگ‏سالان امیرحسین خیراندیش از دامغان اول، محمد طوسی و محمود روحی از شاهرود موفق به کسب رتبه دوم و سوم شدند.

یوسف‏تبار در ادامه به معرفی نفرات برتر رقابت‏های شکوفه‏های برادران پرداخت و عنوان داشت: در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم، محمد یونسیان از شاهرود اول، سیدمهدی امیرفخری از شاهرود دوم و یاسین قزوهی از سمنان سوم شدند.

وی تصریح کرد: در حفظ 10جزء، علیرضا صداقتی از دامغان اول و محمد یزدانی از سمنان دوم شدند و سیدمهدی حسینی‏پور از دامغان و مسعود کریمی از شاهرود نفرات برتر قرائت شکوفه‏ها شناخته شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: همچنین امیرحسین لسانی از دامغان، محسن خطیبی از سمنان و علی نباتی از دامغان حائز رتبه‏های اول تا سوم ترتیل شکوفه‏ها شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول