اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان رقابت‏های استانی

بانوان برتر قرآنی در سمنان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: بانوان برتر قرآنی در استان سمنان پس از پایان رقابت‏های استانی معرفی و تجلیل شدند.

بانوان برتر قرآنی در سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ظهر امروز در مراسم پایان کار رقابت‏های قرآنی بخش بانوان به معرفی نفرات برتر پرداخت و اظهار داشت: در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم در بخش بزرگسالان، زهرا حافظی از سمنان نفر برتر این رشته شد.

وی تصریح کرد: در رشته حفظ 20 جزء بزرگ‏سالان سمیه جعفری از شاهرود، زهرا ژرفی از دامغان و عطیه تبیانیان از سمنان اول تا سوم شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: بانوان برتر قرآنی در استان سمنان در رشته حفظ کل قرآن کریم شامل زهرا مؤذن‏نژاد از دامغان رتبه اول، زینب شاطری از شاهرود رتبه دوم و فهیمه جهانشیر از سمنان رتبه سوم بودند.

یوسف‏تبار ادامه داد: در رشته ترتیل بزرگ‏سالان نیز فهیمه گلپایگانیان از سمنان اول، زهرا جعفری از شاهرود دوم و فاطمه‏زهرا نادعلیان از مهدیشهر سوم شدند و در قرائت بزرگ‏سالان، فاطمه خدابخشیان از شاهرود به جایگاه نخست و مهدیه اسماعیل‏پور و مریم زیاری از سمنان به رتبه‏های دوم و سوم رسیدند.

وی در ادامه از نفرات برتر شکوفه‏های خواهر نام برد و عنوان داشت: در رشته حفظ پنج جزء، کوثر خیرخواه، مبینا گلستانی و یلدا مفتون از سمنان اول تا سوم شدند و در رشته حفظ 10 جزء فاطمه رفیعیان از سمنان اول، فاضله پیشوان از سمنان دوم و ندا احسانی از سمنان در رتبه سوم قرار گرفتند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء، شیما یزدانی، منصوره آقاحسنی و ملیکه نیکدل از سمنان نفرات اول تا سوم و در رشته حفظ کل، نرجس سعدالدین از سمنان اول، مهسا درویشیان و محبوبه عمادی از سمنان دوم و سوم شدند.

یوسف‏تبار ادامه داد: در رشته ترتیل شکوفه‏ها، مهشید فرمند از سمنان اول، مریم بیاری از شاهرود دوم، زهرا کریمی از شاهرود سوم و در رشته قرائت شکوفه‏ها، الناز همتی از سمنان، فریده باباحجیان از شاهرود و فاطمه خواری از سمنان نفرات اول تا سوم شدند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول