اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

قرآن تمام حوزه‌های علمی را در نوردیده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: قرآن کتابی است برای هدایت بشریت که تمام حوزه‌های علمی را در نوردیده است.

قرآن تمام حوزه‌های علمی را در نوردیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی ظهر امروز در بیستمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید که با حضور مدیر‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه، فرماندار قصرشیرین و برترین‌های حوزه کتاب‌ و کتاب‌خوانی که در آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب جزو لاینفک زندگی انسان بوده و در حوزه دانش‌طلبی باقی خواهد ماند.

منکرسی با تاکید بر اینکه فضای کتابخانه‌ها باید به حد استاندارد برسد، افزود: کتابخانه‌ها باید موظف شوند کتاب‌های علمی و کتاب‌های سند خورده را در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: بشریت هرکجا ضربه می‌خورد از جهل و نادانی است، لذا همگان باید به حوزه‌های تفکر و مطالعات علمی در عرصه‌های مختلف وارد شوند، زیرا جامعه بشری از عدم تفکر ضربه می‌خورد.

وی کتاب را ضرورتی جدایی‌ناپذیر برای زندگی بشر عنوان کرد و گفت: قرآن کتاب مرجع در تمامی حوزه‌های بشری است و نقشه راهی است که تا بی‌نهایت ادامه دارد.

منکرسی با اشاره به قرآن‌سوزی و توهین دشمنان به پیامبر‌، اظهار کرد: این نقشه‌ها هدفمند‌ است، چراکه وقتی به ناتوانی خود در برابر اسلام و قرآن می‌رسند، دست به چنین اعمالی می‌زنند.

وی گفت: دشمنان با تعصب و جهل مرکب به مقابله با اسلام می‌پردازند، زیرا قرآن حوزه علم را در نوردیده و کتابی است که هدایت‌گر بشریت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه قرآن را کتابی دانسته که تصویر آینده جهان و بشریت در آن نمایان است.

وی افزود: قرآن مصدق تورات و انجیل و برترین کتاب علمی است.

منکرسی با اشاره به اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی گفت: تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری از طریق کتاب جاودانه شده‌ و جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول