اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه دارالحافظین آذربایجان‌غربی خبر داد

انتخاب موسسه دارالحافظین آذربایجان‌غربی به ‌عنوان تشکل برتر قرآنی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه دارالحافظین آذربایجان‌غربی گفت: موسسه دارالحافظین به عنوان موسسه مردم‌نهاد برتر در بخش قرآنی معرفی شد.

انتخاب موسسه دارالحافظین آذربایجان‌غربی به ‌عنوان تشکل برتر قرآنی کشور

مهدی کاتب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پنجمین همایش تشکل‌های مردم‌نهاد برتر کشور که در استان بوشهر برگزار شد این موسسه موفق به کسب رتبه دوم مؤسسات مردم‌نهاد قرانی کشور شده و مورد تجلیل مسئولان قرار گرفت.

وی افزود: این افتخار به دلیل اقدامات انجام ‌شده در سال گذشته و ارزیابی کلاس‌ها و دوره‌های برگزار شده در موسسه به دست آمده است.

مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی همچنین عنوان کرد: برپایی منظم دوره‌های تخصصی و عمومی قرآنی در طول سال، تربیت قران‌آموزان نمونه استانی، برگزاری مراسمات و مسابقات ویژه ماه رمضان با عنوان ندای رمضان و ضیافت نور و اجرای برنامه‌های مناسبتی از دلایل کسب این موفقیت به حساب می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مربیان و قران‌آموزان موسسه در به دست آمدن این افتخار نباید مغفول بماند چرا که بخش اصلی فعالیت‌های موسسه توسط مربیان انجام‌گرفته و اعضای موسسه نیز در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها همکاری لازم را داشته‌اند.

کاتب برگزاری موفق جشنواره زیر سایه خورشید را مایه مباهات این موسسه دانشت و تاکید کرد: تمام برنامه‌های این جشنواره در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی توسط موسسه دارالحافظین و با همکاری ادارات و نهادهای مختلف انجام شده که موفقیت در اجرای آن از دلایل دیگر کسب رتبه برتر کشوری در بخش مؤسسات قرآنی بوده است.

وی اجرای طرح‌های مختلف با مضمون حجاب و عفاف را از دیگر دلایل موفقیت موسسه عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه انجام شد، همچنین طرح‌های نظیر پژوهش‌های قرآنی، انجام فعالیت مستمر در داخل موسسه، چاپ و توزیع نشریات و لوح‌های فشرده با مضامین مختلف قرآنی و دینی از دیگر فعالیت موسسه به حساب می‌آیند.

مدیرعامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی در پایان ابراز داشت: تمام نهادهای دولتی و غیردولتی یاری‌رسان موسسه در به دست آمدن این افتخار سهیم هستند که از سوی مسئولان و اعضای موسسه از تمام آن‌ها تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول