اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان خبر داد

اختصاص 6725 میلیون ریال تسهیلات مشاغل ‌خانگی به شهرستان لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان از اختصاص 6 هزار و 725 میلیون ریال تسهیلات مشاغل ‌خانگی به این شهرستان خبر داد.

اختصاص 6725 میلیون ریال تسهیلات مشاغل ‌خانگی به شهرستان لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان لردگان، با اعلام این خبر اظهار داشت: اعتبارات مشاغل خانگی اختصاص یافته در سال 91 به تفکیک به دستگاه‌های فنی و حرفه‌ای، بنیاد شهید، بهزیستی، صندوق مهر امام رضا، کمیته امداد امام خمینی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌های مربوطه باید پرونده‌های متقاضیان این شهرستان را تکمیل کرده و جهت اخذ وام به اداره‌کل مربوطه در استان ارسال نمایند.

زاهدی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و از طریق ادارات مربوطه در استان پیگیر کار متقاضیان خود باشند تا سهم این شهرستان در مشاغل خانگی جذب شود.

فرماندار شهرستان لردگان سهم اشتغال تعهد شده این شهرستان را در سال جاری 3 هزار و 691 نفر دانست و اعلام کرد: تاکنون یک هزار و 679 نفر شغل توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل این شهرستان ایجاد شده که انتظار می‌رود در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده‌اند، مسئولان شهرستان به مبحث اشتغال و تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این مدت باقی مانده از سال نسبت به ایجاد سهم  اشتغال این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

زاهدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط حساسی قرار دارد می‌توانیم با توجه به امکانات داخلی و استفاده از توانایی‌های محلی و بومی نسبت به ایجاد اشتغال توجه کنیم.

فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه کارگروه کشاورزی در سطح شهرستان فعالیت خوبی دارد، گفت: تاکنون اعتبارات زیادی جذب شده که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری اشتغال ایجاد شده شهرستان بیش از برنامه و هدف تعیین شده پیش برود.

انتهای پیام/60001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول