اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

صدور 1369 مجوز مشاغل خانگی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 369 مجوز مشاغل خانگی از سوی مجموعه فنی و حرفه‌ای در استان اصفهان صادر شده است.

صدور 1369 مجوز مشاغل خانگی در اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها با افزایش توانمندی‌های مهارتی افراد محقق می‌شود، اظهار کرد: مجموعه فنی و حرفه‌ای استان برای ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان نسبت به توسعه آموزش‌های مهارتی در زمینه‌های مختلف در سطح استان اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در بحث اشتغال این اداره در زمینه صدور و تأمین مجوز‌های مورد نیاز مشاغل خانگی در رشته‌های مهارتی موجود در سازمان فنی و حرفه‌ای اقدام می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 369 مجوز مشاغل خانگی از سوی مجموعه فنی و حرفه‌ای در استان اصفهان صادر شده است، تصریح کرد: البته 358 نفر از این افراد برای دریافت وام مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی مشاغل خانگی در 21 حرفه آموزشی از سال گذشته تاکنون در استان در حال اجرا است، ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 9 هزار و 682 مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر شده است و شش هزار و 25 نفر از این افراد نیز به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

زارع با بیان اینکه طرح استاد-شاگردی نوین یکی از طرح‌های اجرایی این اداره در راستای ایجاد اشتغال در سطح جامعه به شمار می‌رود، تاکید کرد: درصدد اجرا و عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر این طرح در سراسر استان هستیم و اجرای این طرح نسبت به ایجاد عدالت آموزشی در سطح استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح استاد-شاگردی نوین سبب رشد اشتغال‌زایی در سطح استان می‌شود، افزود: در حال حاضر تمام افراد موجود در سطح جامعه حداقل باید از یک مهارت برخوردار باشند و فنی و حرفه‌ای استان از تمام زیر‌ساخت‌های توسعه مهارت‌های آموزشی در سطح جامعه برخوردار است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول