اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل مصوبات سفر رهبری

107 فقره پرونده متقاضیان تسهیلات مشاغل‌خانگی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: تعداد 107 فقره پرونده متقاضیان تسهیلات در قالب مشاغل‌خانگی از محل مصوبات سفر رهبری به استان، تشکیل و به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

107 فقره پرونده متقاضیان تسهیلات مشاغل‌خانگی تشکیل شد

نصرت‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: 424 نفر از صنعتگران مستقل در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از محل بودجه سال 90 و در سال 91ـ90 به منظور اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سپهر ادامه داد: با همکاری و هماهنگی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه و بانک‌های عامل از 424 پرونده اشتغالزایی معرفی شده به تعداد 355 فقره تسهیلات پرداخت و منجر به انعقاد قرار داد شده است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: تعداد 49 فقره پرونده‌های این افراد به دلیل عدم معرفی ضامن معتبر یا عدم پیگیری در مهلت قانونی حذف که نسبت به جایگزینی آنها اقدام لازم صورت گرفته است و همچنین تعداد 20 فقره از پرونده‌های متقاضیان در بانک‌ها در دست اقدام و در حال پرداخت است. 

وی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد 107 فقره پرونده متقاضیان تسهیلات در قالب مشاغل‌خانگی از محل مصوبات سفر رهبری به استان، تشکیل و به شعب بانک ملی در شهرستان کرمانشاه ارسال و معرفی شدند.

سپهر افزود: از این تعداد به 69 فقره تسهیلات پرداخت و انعقاد قرار‌داد شده و 38 فقره دیگر نیز در دست اقدام است. 

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه در پایان گفت: تسهیلات مذکور بدون سود و فقط با کارمزد 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول