اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان:

2 میلیارد تومان به متقاضیان مشاغل خانگی تویسرکان پرداخت شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان گفت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل خانگی تا کنون مبلغ 2 میلیارد و 95 میلیون تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

2 میلیارد تومان به متقاضیان مشاغل خانگی تویسرکان پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امیر بنی‌اردلان بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در فرمانداری شهرستان، یکی از بخش‌های مستعد و کم‌هزینه اشتغال‌زایی را مشاغل خانگی عنوان و اظهار کرد: کسب و کار خانگی تأثیر بسیار زیادی بر رشد اقتصاد و گام نهادن در راستای تحقق تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارد.

وی افزود: مشاغل خانگی بستر را برای خودکفا شدن، تحکیم بنیان خانواده و کاهش فاصله طبقاتی دهک‌های مختلف اجتماع مهیا می‌کند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی تویسرکان اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی متقاضیان از امتیازهای این طرح دستگاه‌های اجرایی اداره صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، صندوق مهر امام رضا (ع)، کمیته امداد، فنی و حرفه‌ای و میرات فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان در حوزه‌های مربوطه به عنوان مجری طرح فعالیت دارند.

بنی‌اردلان با تأکید بر اینکه اعتبار 2 میلیارد و 95 میلیون تومان تاکنون به متقاضیان واجد شرایط  مشاغل خانگی تویسرکان پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ یک میلیارد تومان مابقی وثیقه از سوی متقاضی به بانک ارائه شده و در حال پیگیری است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت بانک‌های عامل شهرستان در تسهیل و پیشبرد روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان این امر گفت: طرح‌های مشاغل خانگی به بانک‌های پست بانک، تجارت، رفاه، سپه، صادرات، کشاورزی، ملت، ملی و صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی شده‌اند.

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تویسرکان  در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: واحدهای تولید کربن فعال از پوست گردو، کشتارگاه مرغ طلایی با اشتغال‌زایی برای 190 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم، چوب خشک‌کنی احسان ترابیان برای پیگیری‌ و رایزنی‌های لازم در خصوص جذب اعتبار به استان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول