اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی توسط بانک‎ها محدود نشود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان گفت: پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی توسط بانک‎ها محدود نشود.

پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی توسط بانک‎ها محدود نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته درصدد ایجاد اشتغال پایدار در استان زنجان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه‎ها و بخش‎نامه‎های بانک مرکزی و بانک‎های مربوطه مستقر در تهران به منابع و مصارف بانک‎های استان زنجان اشاره شده است، خاطرنشان کرد: در این ابلاغیه‏ها به پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در صورت تعادل بین منابع و مصارف تاکید شده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه ابلاغیه بانک‎ها یک عامل محدودکننده‎ برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی است، اضافه کرد: در این زمینه نشستی با مدیران بانک‎ها تشکیل و این موارد را مورد بررسی قرار می‎دهیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در این جلسه پیش‎بینی شده تفسیر مطلوبی از ابلاغیه بانک مرکزی و بانک‎های مربوط در تهران صورت گیرد، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با یک رویکرد جدید و نگاه حمایتی در زمینه مشاغل خانگی عمل کنیم.

عباسی به ایجاد اشتغال و حمایت از کسب و کار خرد به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد فرصت‎های شغلی پایدار از مهم‎ترین اولویت‏ها به شمار می‏رود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول