اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی مازندران:

دارندگان کارت پایان خدمت قدیمی برای تعویض اقدام کنند

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران با آغاز طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت همزمان با سراسر کشور در استان گفت: دارندگان کارت پایان خدمت قدیمی برای تعویض آن به دفاتر پلیس 10+ اقدام کنند.

دارندگان کارت پایان خدمت قدیمی برای تعویض اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، محمدرضا سیه‌چهره بیان داشت: طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت قدیمی با کارت هوشمند با هدف افزایش امنیت کارت‌ها و یکپارچگی اطلاعات از تاریخ 22 مهر امسال همزمان با سراسر کشور در سطح استان به مرحله اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: برای سهولت در کار و جلوگیری از ازدحام بیش از حد متقاضیان در دفاتر پلیس +10 با زمان‌بندی تعیین شده دراین مرحله افرادی که خدمت دوره ضرورت آنان از سال 1385 به بعد به پایان رسیده و دارای کارت پایان خدمت قدیمی هستند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) درخواست خود را ثبت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان مازندران با اشاره به دارندگان کارت قدیمی معافیت که تاکنون موفق به تعویض آن نشدند، بیان کرد: این افراد با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک درخواست خود را ثبت و نسبت به تعویض کارت اقدام کنند.

انتهای پیام/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول