اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

خدمت مهم‌ترین فلسفه مسئولیت در نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: مهمترین فلسفه پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است.

خدمت مهم‌ترین فلسفه مسئولیت در نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سلفچگان فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: در عرصه خدمت، مسئولی موفق‌تر است که اهتمام و تلاش بیشتری در این راه داشته و به وظیفه خود بهتر عمل کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سابق سلفچگان عنوان کرد: آقای آل احمد، خدمات ارزنده‌ای را طول چند سال تصدی مسئولیت بخشداری ارائه کرد.

فرماندار قم همچنین با اشاره به سوابق و ویژگی‌های سرپرست جدید بخشداری سلفچگان، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری همه مسئولان، شاهد توسعه و عمران بیش از پیش بخش اقتصادی سلفچگان باشیم.

حجت‌الاسلام میر قیصری امام جمعه بخش سلفچگان نیز در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر به اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید با همت و تلاش وافر در صدد انجام تکالیف و جلب رضای الهی باشند.

وی با تقدیر از زحمات چند ساله بخشدار سابق، لزوم استفاده از فرصت خدمتگزاری در سنگر بخشداری را یادآور شد و بر ضرورت توجه جدی به مسائل و مشکلات منطقه تاکید کرد.

سید محمدجواد آل‌احمد بخشدار سابق سلفچگان نیز در گزارشی از عملکرد خود گفت: در طول سال‌های اخیر بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار در زمینه‌های مختلف عمرانی، کشاورزی و فرهنگی جذب این بخش شد.

وی با بیان اینکه توفیقات فردی به دست آمده را باید به حساب عملکرد مجموعه نظام و دولت گذاشت افزود: تحقق مصوبات سفرهای هیئت دولت و مسئولان استانی مربوط به بخش به عنوان مطالبه اصلی مردم و از اولویت‌های مهم مدیریت بخش به جد پیگیری شده است.

آل‌احمد وجود منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه بین‌المللی، کارخانه فولاد غرب آسیا و کارخانه سیمان نیزار را بخشی از ظرفیت‌های مهم توسعه بخش سلفچگان برشمرد و گفت: وجود چنین مزیت‌های ویژه‌ای، موقعیت توسعه این بخش را از سایر بخش‌های استان متمایز کرده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سید محمدجواد آل‌احمد بخشدار سابق سلفچگان، حسن محبوبی به عنوان سرپرست جدید بخشداری این بخش معرفی شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول