اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مردمی شهردار منطقه 6 مشهد مطرح شد

از ابتدای دی‌ماه 91 نرخ عوارض شهرداری به‌روز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد از مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا پایان آذرماه بر مبنای نرخ گذشته و به‌روز رسانی این نرخ‌ها از دی‌ماه امسال خبر داد.

از ابتدای دی‌ماه 91 نرخ عوارض شهرداری به‌روز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شهرام کریمی پیش‌ازظهر امروز در نشست مردمی خود با شهروندان محله کارمندان مشهد یکی از اصلی‌ترین منابع درآمد شهرداری‌ها را پرداخت عوارض مختلف اعم از نوسازی، تجاری، تخلفات املاک و خودروها توسط شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: در صورت دیرکرد در پرداخت عوارض صادر شده توسط شهرداری، مجددا قبضی با احتساب تاخیر موردنظر صادر می‌شود.

وی در ادامه به مهلت شهرداری مشهد جهت پرداخت عوارض با قیمت گذشته اشاره کرد و افزود: شهروندان تا پایان آذرماه فرصت دارند قبوض خود را با تعرفه گذشته پرداخت کنند، در غیر این‌صورت از ابتدای دی‌ماه امسال بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، تعرفه‌ها بر اساس نرخ روز محاسبه می‌شود.

در ادامه، شهردار منطقه 6 از انجام بیش از 370 خدمت به طور روزانه در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: شهرداری به‌عنوان تنها نهادی است که از محل درآمدهای مردمی بدون برخورداری از بودجه دولت به مدیریت شهر می‌پردازد و بخش عمده اقدامات شامل خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران و مسائل ترافیکی و مربوط به حمل و نقل است.

کریمی گفت: در کلانشهری مانند مشهدالرضا همواره با مشکلات بسیاری مواجهه هستیم که به‌دلیل پویایی شهر و توسعه خدمات، همواره با رفع بسیاری از معضلات، مسائل دیگری به وجود آمده و مسئولان به‌طور مداوم در پی بررسی و انجام اقدامات لازم هستند.

وی همچنین تصمیمات جلسات شورای اجتماعی محلات به‌طور ماهانه را از تاثیرگذارترین اقدامات شهرداری مشهد در زمینه رسیدگی به مشکلات مردمی دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیشترین درخواست‌های مردمی توسط این شورا رسیدگی و به سرانجام رسید.

کریمی به اصلاح و تجهیز روشنایی تمامی بوستان‌های موجود در ناحیه یک اشاره و تصریح کرد: این مسئله که تا چندی پیش بیشترین پیام‌های مردمی 137 را به خود اختصاص داده بود به‌طور کامل صورت پذیرفته است، همچنین بازپیرایی دو بوستان میخک و نرگس در سال گذشته و بوستان ریحان در سال جاری در راستای به روزرسانی فضای سبز شهری انجام شد و در همین رابطه بازپیرایی و نوسازی بوستان‌های جنگلی موجود را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

شهردار منطقه 6 مشهد از ساماندهی پلاک کلیه منازل ناحیه یک که با پیگیری اداره روابط عمومی  صورت پذیرفت سخن گفت و یادآور شد: بیش از 5000 پلاک اصلاح و نصب شد و تمام مشکلات مربوط به این مسئله رفع شده است.

انتهای پیام/ 70007/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول