اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدیریت گلزار شهدا

شهرداری و بنیاد شهید شوشتر تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر گفت: شهرداری و بنیاد شهید شوشتر در مدیریت گلزار شهدای این شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضا خواهند کرد.

شهرداری و بنیاد شهید شوشتر تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر به منظور اینکه وضعیت گلزار شهدا در مرکز شهر شوشتر سامان‌دهی شود و مدیریت یکپارچه‌ای در این باره اعمال شود با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوشتر تفاهم‌نامه‌ای امضا می‌کند.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه قرار شده است تا شهرداری همه مدیریت گلزار شهدا را برعهده بگیرد و به این دلیل اتصال انشعابات آب، برق، گاز و تلفن گلزار شهدا با شهرداری شوشتر است و حراست از آن نیز به شهرداری سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده در سطح کشور است، تاکید کرد: تفاهم‌نامه در سطح کشور بین وزیر کشور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوشتر منعقد شده است و شهرداری شوشتر نیز باید در راستای آن تفاهم‌نامه اقدام کند.

سالم‌پور با اشاره به اعتراض برخی تاکسی‌داران شوشتری خاطر نشان کرد: برخی تاکسی‌داران شوشتری که در خط فرهنگ‌شهر به شوشتر فعالیت می‌کنند از قیمت تاکسی در این مسیر ناراضی هستند و باید در جلسه آتی برای تعدیل قیمت تاکسی در این مسیر در شورای شهر بحث شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مکاتبات شهرداری و شورای اسلامی شهر مستندنگاری شوند و بر اساس مکاتبات انجام شده با شهرداری رفتار کرد و به این دلیل در راستای عدم اجرای برخی مصوبات در ماه‌های گذشته به ویژه در راستای برگزاری مزایده عمومی میدل‌کروز‌های شهرداری شوشتر اقدام کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تذکرات کتبی به شهرداری در این باره داده شده است ولی بار دیگر نیز در راستای برگزاری مزایده عمومی برای راه‌اندازی میدل‌‌کروز‌های شهرداری تذکر خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه مصوب شد با قیمت 157 میلیون و 500 هزار تومان شرکتی رسمی از حساب‌های شهرداری شوشتر از سال 1385 تا سال 1391 حساب‌رسی کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول