اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیدحسن حسینی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد شد

خبرگزاری فارس: شهردار یزد، سیدحسن حسینی را به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری معرفی کرد.

سیدحسن حسینی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری یزد، محمدرضا عظیمی‌زاده طی ابلاغی سید حسن حسینی را به سمت مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری منصوب کرد.

شهردار یزد در این ابلاغ با اشاره به ادغام سازمان رفاهی تفریحی با سازمان فرهنگی ورزشی، سرپرستی سازمان رفاهی تفریحی را نیز به حسینی محول کرد است.

سید حسن حسینی، دانشجوی کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق است و سطح دو حوزه علمیه قم را به پایان رسانده و سابقه سه ساله‌ای در تحصیل درس خارج دارد.

دبیر شورای مشورتی طلاب استانداری، مدیر اجرایی موسسه فرهنگی ـ هنری آوای عرشیان یزد، دبیر ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد، مسئول خانه فرهنگ اسلام و ایران، مجری نخستین همایش بین‌المللی منجی در ادیان الهی و عضو شورای فرهنگی آستانه امامزاده سیدمحمد(ص) از جمله سوابق اجرایی سیدحسن حسینی است.

وی همچنین درجشنواره حضرت علی اکبر (ع) به عنوان فعال فرهنگی ـ اجتماعی برگزیده شده است.

انتهای پیام/2464/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول