اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

نارضایتی مردم از پروژه‌‌های شهرداری شوشتر بررسی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: علت نارضایتی مردم از شهرداری و پروژه‌های اجرایی شهرداری شوشتر بررسی شود و در این باره باید در اسرع وقت اقدام شود.

نارضایتی مردم از پروژه‌‌های شهرداری شوشتر بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی در سطح شهر شوشتر بیش از 46 میلیارد ریالی پروژه عمرانی از سوی شهرداری شوشتر در حال اجراست ولی مردم رضایت‌مندی از اقدامات شهرداری ندارند و باید دلایل این عدم رضایت‌مندی مشخص شود.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های شهرداری شوشتر مسکوت مانده‌اند و این اطاله اجرای پروژه‌ها باعث شده است تا مردم از اقدامات شهرداری در بخش عمرانی ناراضی باشند.

رسولی با اشاره به اینکه باید ریشه یابی شود که مردم به چه دلیل ناراضی هستند، تاکید کرد: مردم شوشتر از طولانی شدن اجرای پروژه‌های کوچک و ایجاد مشکل برای شهروندان در پروژه‌های بزرگ شهرداری ناراضی هستند.

وی با پیشنهاد برگزاری جلسه‌ای مستمر با مدیران شهری شوشتر افزود: باید شرایط را برای برگزاری جلسه‌ای مستمر فراهم کنیم تا مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرداری با حضور فرماندار، دادستان شوشتر و مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر برطرف شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: پروژه‌های نوین و مبتکرانه در سطح شهر شوشتر از لازمه‌های اقدامات شهرداری است ولی در شرایط کنونی پروژه‌های آغاز شده شهرداری با سرعت بسیار کمی اجرا می‌شود و به این دلیل مشکلات در این بخش بسیار زیاد شده است.

وی خواستار کلنگ‌زنی سریع زیرگذر شوشتر شد و گفت: زیرگذر شوشتر در سال‌جاری 18 میلیارد ریال اعتبار دارد و باید در اسرع وقت به فاز اجرا وارد شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول