اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون هلال احمر دانشگاه آزاد امیدیه

مسابقات توان‌افزایی بانوان در امیدیه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کانون هلال احمر دانشگاه آزاد امیدیه گفت: مسابقات توان افزایی و ورزشی دانشجویان و بانوان به همت کانون هلال احمر دانشگاه آزاد این شهرستان در امیدیه برگزار می‌شود.

مسابقات توان‌افزایی بانوان در امیدیه برگزار می‌شود

محمد عیدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: با توجه به عدم تحرک فیزیکی مناسب بانوان و دانشجویان دختر در طول شبانه‌روز همچنین به‌وجود آمدن مشکلات جسمانی و فیزیکی برای این قشر از جامعه، کانون هلال احمر دانشگاه آزاد شهرستان امیدیه اقدام به برگزاری مسابقات توان افزایی و ورزشی دانشجویان و بانوان در شهرستان کرده است.

وی افزود: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و تنها مختص به دانشجویان دختر نیست بلکه بانوان این شهرستان نیز می‌توانند در آن حضور یابند.

مسئول کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه تصریح کرد: این همایش 25 ماه جاری در محل پارک بانوان جنب گلزار شهدای شهرستان برگزار و میزبان علاقه‌مندان به ‌حضور است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم اینگونه برنامه و اقدامات در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و برگزاری هر چه بیشتر این همایش‌ها در شهرستان است.

عیدی‌پور ادامه داد: باید فرهنگ ورزش و تندرستی را از سنین کودکی و نوجوانانی در فرزندان‌مان نهادینه کنیم و از این طریق به بخش‌های مختلف جامعه تزریق کرد.

وی در پایان بیان کرد: در نظر داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چند همایش و برنامه دیگری در این خصوص مدنظر قرار دهیم و به‌کار گیریم.

انتهای پیام/ 72001/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول