اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصلای نماز جمعه صورت می‌گیرد

برپایی ایستگاه مشاوره رایگان ورزشی ویژه بانوان کاشانی

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از برپایی ایستگاه مشاوره رایگان ورزشی ویژه بانوان این شهرستان در مصلای نماز جمعه خبر داد.

برپایی ایستگاه مشاوره رایگان ورزشی ویژه بانوان کاشانی

صدیقه سادات هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: متخصصان حوزه ورزش در ایستگاه مشاوره ورزشی ویژه بانوان جمعه همین هفته 19 آبان از ساعت 10 تا 12 ظهر به بانوان مشاوره رایگان می‌دهند.

وی، چگونگی رسیدن به کاهش وزن و تناسب اندام، تغذیه، حرکات اصلاحی، بازتوانی در ورزش سالمندان، نقش ورزش در کاهش ناهنجاری‌های اسکلتی، ورزش در دوران بارداری، استعدادیابی و پاسخ به سؤالات رایج ورزشی بانوان را از جمله بخش‌های مشاوره‌ای در ایستگاه مشاوره ورزش بانوان اعلام کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در ایستگاه مشاوره رایگان ورزشی ویژه بانوان خدمات ویژه و رایگان مانند گرفتن فشار خون و تعیین میزان درصد چربی بدن را برای مراجعان به ایستگاه مشاوره ارائه می‌کنند.

هاشمی‌نسب، درصد چربی بدن را در بانوان بین 20 تا 25 درصد ذکر کرد و گفت: این در صورتی است که درصد چربی بالاتر از 30 درصد در بدن چاقی تعریف می‌شود.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، ترویج ورزش همگانی برای بانوان این شهرستان را از مهمترین اهداف برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان ورزشی ویژه بانوان کاشان عنوان کرد.

هاشمی‌نسب بر ضرورت فعالیت بدنی بانوان کاشانی تأکید کرد و ابراز داشت: وجود بافت چربی و بیماری‌هایی نظیر پوکی استخوان در اکثر بانوان و همچنین تأثیر مستقیم سلامت جسمی در ایفای نقش اجتماعی از دلایل اهمیت و ضرورت فعالیت بدنی بانوان است.

وی همچنین اعتقاد به ورزش و پایبندی به این اعتقاد را مشوق بانوان در امر ورزش دانست و افزود: تنها ورزش هدفمند کارآیی دارد به این معنا که تحت هر شرایطی با یک برنامه‌ریزی صحیح و عملی انجام فعالیت‌های ورزشی ترک نشود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول