اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نخستین نماینده شهرستان خارج از مرکز استان محقق شد

اعطای نمایندگی مستقل به جامعه اسلامی مهندسین کاشان

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی مهندسین کاشان از دریافت نمایندگی مستقل توسط این جامعه به عنوان اولین نماینده شهرستان خارج از مرکز یک استان خبر داد.

اعطای نمایندگی مستقل به جامعه اسلامی مهندسین کاشان

علی‌رضا باغبانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین کاشان فعالیت خود را از سال 88 به عنوان یکی از حوزه‌های زیرمجموعه جامعه اسلامی استان اصفهان آغاز کرد و با ارتقای کاشان به فرمانداری ویژه در مهرماه امسال با موافقت شورای مرکزی موفق به دریافت نمایندگی مستقل و آغاز فعالیت رسمی خود شد.

وی افزود: جامعه اسلامی مهندسین کاشان قبل از اعطای نمایندگی مستقل با حضور در تمامی کنگره‌های استانی و کشوری به عنوان یکی از فعال‌ترین شهرستان‌های استان محسوب می‌شد که با پیگیری علی‌اصغر گرانمایه‌پور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس‌ هفتم و هشتم و نیز استفاده از ویژه بودن فرمانداری کاشان توانست اولین نماینده شهرستان خارج از مرکز استان لقب گیرد که موفق به دریافت نمایندگی مستقل شده است.

این مسئول تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین کاشان با تکیه بر تخصص و تدین با اعتقادی ولایی به تقویت انسجام و همگرایی متخصصین و دیگر گروه‌ها پرداخته و تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی و انسانی حضرت امام و مقام معظم رهبری در زمینه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، فنی و تخصصی و رفع نواقص و مشکلات موجود در ادارات و دیگر بخش‌های شهرستان را وظیفه خود دانسته و پیگیر مطالبات بر حق مردمی است.

باغبانی همچنین کمک به خودکفایی علمی در کنار استقرار مبانی اخلاقی و اجتماعی و تربیتی اسلام، همکاری با مسئولین شهرستان در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های مردم، طرح ارزش‌های والای اسلامی، انقلاب، رهبری و مردم در کنار تخصص به عنوان معیارهای اساسی در انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مهم را از جمله اهداف تشکیل جامعه اسلامی مهندسین کاشان اعلام کرد.

وی، تهیه و ارائه برنامه‌های جامع و کامل در جهت استفاده بیشتر از منابع طبیعی و انسانی و امکانات موجود، کمک به اجرای پروژه‌های عمرانی در جهت توسعه شهرستان و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مفید را از دیگر اهداف جامعه اسلامی مهندسین کاشان برشمرد.

انتهای پیام/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول