اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مهندسین چالوس خبر داد

راه اندازی مرکز آموزش مهندسان در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مهندسین چالوس گفت: مجوز مجری آموزشی و تمدید و ارتقای پایه مهندسین در غرب مازندران باید راه‌اندازی شود.

راه اندازی مرکز آموزش مهندسان در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حسین کیاپاشا صبح امروز در نشست هم‌اندیشی منتخبین غرب مازندران در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان مازندران با بیان اینکه در حین انتخابات به عنوان دبیرخانه اتحادیه غرب استان فعالیت کردیم، گفت: با توجه به اینکه شهرهای غرب مازندران نسبت به شهرهای مرکز استان شهرهای کوچکی هستند بنابراین برای پیروزی در انتخابات کانون‌های غرب مازندران در قالب ائتلافی به نام اتحادیه کانون‌های غرب استان شرکت کرده و سه نفر از نماینده‌های غرب حائز آرا شده و به هیئت مدیره راه یافتند.

وی اظهار داشت: در این رابطه سعی بر آن شد تا در یک فضای صمیمی و دوستانه ارتباط خوبی با نمایندگان منطقه غرب استان در سازمان استان داشته و این جلسات را به صورت مستمر ادامه داده با این امید که بتوانیم حداقل در زمینه ساخت و ساز و بالابردن کیفیت آن و حل مشکلات جامعه مهندسین در منطقه کوشا باشیم.

کیاپاشا با اشاره به اهمیت اخذ مجوز مجری آموزشی جهت تمدید و ارتقای پایه مهندسین ادامه داد: در کل استان دو شهر ساری و نور به عنوان مجری آموزشی هستند و مهندسانی که می‌خواهند ارتقا پروانه پیدا کنند و یا تمدید شوند و باید در این دوره شرکت کنند باید به ساری یا نور مراجعه می‌کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالایی که در این زمینه در چالوس وجود دارد و دارای دانشگاه آزاد با رتبه خوب نیز است تصمیم گرفتیم برای چالوس همچنین مجوزی را دریافت کنیم تا مهندسان چالوس در منطقه جهت حضور در این دوره‌ها اقدام و دیگر این مسافت طولانی را طی نکنند.

کیاپاشا با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مهندسین ما بیمه بازنشستگی است، بیان داشت: همه صنف دنبال این هستند که بتوانند مجموعه خود را تحت پوشش بیمه هم بحث خدمات بیمه‌ای و هم بازنشستگی قرار دهند، ما نیز به دنبال این هستیم که از طریق سازمان موضوع را پیگیری کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مطالبات دیگر مهندسین اشتغال است و اینکه نظام بتواند در جامعه فضای کاری را به ویژه برای جوان‌ترها که فارغ‌التحصیل شده و وارد عرصه کار می‌شوند ایجاد کند و راه ارتباطی بین صنعت و فارغ‌التحصیلان باشد.

رئیس کانون مهندسین چالوس در پایان با اشاره به اعزام مهندسان به نمایشگاه‌های مرتبط نیز گفت: با توجه به اینکه در آبان ماه نمایشگاه صنعت ساختمان در دبی برپا می‌شود برای آشنایی بیشتر مهندسان شهر با مصالح نوین در بخش ساختمان اقدام به قرعه‌کشی کرده و 15 نفر از همکاران را برای اعزام انتخاب کردیم.

وی اذعان داشت: این سفر یک سفر آموزشی و علمی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف‌مان داشته باشد مهندسان ما می‌توانند در این سفر با تکنولوژی روز دنیا آشنا و در پروژه‌های شهر و حتی پروژه‌های بزرگ از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول