اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام مهندسی ساختمان خوزستان مطرح کرد

اعلام آمادگی برای صدور خدمات فنی مهندسی به عراق

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان آمادگی مجموعه مهندسی استان را برای ارائه خدمات فنی و مهندسی در کشور عراق اعلام کرد.

اعلام آمادگی برای صدور خدمات فنی مهندسی به عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری صنعت ساختمان خوزستان، مهدی حق‌بین در دیدار و مذاکره با استاندار واسط کشور عراق ضمن استقبال از پیشنهاد حسین خلیل، استاندار واسط مبنی بر ارائه خدمات فنی مهندسی به این کشور بیان کرد: آمادگی خود را برای حضور در عراق اعلام می‌کنیم.

وی افزود: همچنین آمادگی داریم دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان را در کشور عراق ایجاد کنیم.

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: مهندسان خوزستانی آمادگی دارند تا در پروژه‌های عمرانی و ساختمان سازی کشورهای همجوار به ویژه عراق فعالیت کنند.

همچنین حسین خلیل استاندار واسط عراق در جریان این بازدید و مذاکره که از سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در خوزستان انجام شد، اظهار داشت: کشور عراق به ویژه استان واسط  در حال بازسازی است و ساخت و سازهای بسیاری دارد.

وی از مهندسان و ناظران خوزستانی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خواست تا در عراق حاضر شوند و ضمن بازدید از پروژه‌ها برای همکاری با این استان تفاهمنامه منعقد کنند.

این مقام مسئول در کشور عراق ضمن تاکید بر فراهم سازی زمینه‌های لازم برای حضور مهندسان و ناظران ایرانی به ویژه خوزستان ادامه داد: به این منظور نیازمند حضور مهندسان و ناظران در این کشور هستیم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول