اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

ساماندهی حمل و نقل عمومی در زابل در اولویت قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زابل گفت: ساماندهی حمل و نقل عمومی در اولویت برنامه‌های شورای ترافیک قرار بگیرد.

ساماندهی حمل و نقل عمومی در زابل در اولویت قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری زابل اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، از سوی دولت یارانه سوخت دریافت می‌کنند و موظف به ارائه خدمات مناسب و به موقع به شهروندان هستند.

وی افزود: شهرداری زابل موظف است با همکاری راهنمایی و رانندگی نسبت به نصب سریع دوربین‌های ترافیک در نقاط پرترافیک و معضل‌دار شهر زابل اقدام کند تا ضمن کنترل لحظه به لحظه نقاط مختلف شهر، نسبت به ساماندهی ترافیک از سوی پلیس راهور اقدام شود.

فرماندار زابل با اشاره به مغایرت طرح تفصیلی و طرح جامع شهرستان زابل در بعضی موارد گفت: باید یک تیم کارشناسی متشکل از راه و شهرسازی، شهردار و پلیس راهور نسبت به رفع ابهامات بوجود آمده، پس از نظر دفتر فنی استانداری اقدام کنند.

ناظری بیان کرد: مشخص محدوده‌ها و حریم شهرها بر اساس طرح‌های تفضیلی و جامع قابل اجرا که باید هرچه سریع‌تر نسبت به مشخص کردن محدوده‌ها و حل سایر مشکلات مردم منطقه قدم برداشت.

وی‌ ادامه داد: هسته مرکزی شهر زابل در خیلی از ساعات روز با مشکل ترافیکی روبرو است که باید تدبیری اندیشیده شود تا نسبت به بازگشایی‌های جدید معابر اقدامات عملی و سریع‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 175004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول