اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری خبرنگار فارس از مراسم کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب/

کلنگ‌های متمادی و دعای جناب مدیر عامل

خبرگزاری فارس: کلنگ‌زنی پروژه احداث فاضلاب منطقه بلیطی و شهرک‌های اندیشه و علم‌الهدی شوشتر با برگزاری مراسمات مجزایی انجام شد که این مراسمات دارای حواشی زیادی بود.

کلنگ‌های متمادی و دعای جناب مدیر عامل

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و فرماندار و مسئولان محلی شهرستان شوشتر کلنگ احداث پروژه فاضلاب مناطقی از شهر شوشتر به زمین زده شد که این مراسم حواشی زیادی داشت.

*شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این مراسم عکاسی، فیلمبرداری و همه امور لازمه را انجام داده بود و دوربین‌های متعددی از سوی این شرکت کار تهیه عکس و فیلم و حتی ضبط صدای مراسم را انجام می‌داد که در نوع خود در خوزستان بی‌نظیر است.

*در ابتدای مراسم کلنگ زنی منطقه بلیطی مردم با حضور در محل از مسئولان حاضر در منطقه استقبال کردند و مسئولان و به ویژه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز به گرمی با مردم مواجه شد.

*نگرانی مردم در مراسم کلنگ‌زنی پروژه آسفالت سریع معابر پس از شبکه‌گذاری فاضلاب در خیابان‌‌های شهری شوشتر بود که مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این باره به مردم اطمینان خاطر داد که در اسرع وقت شبکه‌گذاری و آسفالت معابر شهری انجام می‌شود.

*در این مراسم ابتدا روبان پروژه توسط حیدر نجفی فرماندار شوشتر قطع شد و نخستین کلنگ در این مراسم را نیز خود فرماندار شوشتر به زمین زد.

*مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان محمدعلی صنیعی‌نژاد هنگام به زمین زدن کلنگ این پروژه صلوات حضرت زهرا(س) را قرائت کرد و به تبرک این دعا پروژه را کلنگ‌زنی کرد.

*صنیعی‌نژاد بارها در زمان آغاز حفاری خیابان‌های منطقه بلیطی به پیمانکار تأکید کرد که تلاش کند تا کمترین مشکل برای مردم به وجود آید.

*در این مراسم حیدر نجفی فرماندار شوشتر، صنیعی‌نژاد مدیر عامل شرکت فاضلاب شوشتر، حجت‌الاسلام ظاهری مسئول ستاد اقامه نماز شوشتر، بنیادی رئیس شبکه آب و فاضلاب شوشتر و اسماعیل لطیفی رئیس دفتر نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی کردند.

*کلنگ‌زنی پروژه شهرک‌های اندیشه و علم‌الهدی و ساحلی نیز با استقبال گسترده مردم مواجه شده بود و مردم در فضای در نظر گرفته شده برای آغاز پروژه منتظر حضور مسئولان بودند.

*در این مراسم مردم با فرستادن صلوات بارها مسئولان حاضر در منطقه را برای انجام مراسم کلنگ‌زنی تشویق کردند و برخی از مشایخ این منطقه عرب نشین نیز به استقبال مسئولان در این منطقه آمدند و به گرمی به آن‌ها خوش‌آمد گفتند.

*حضور دانش‌آموزان، جوانان، مسئولان و برخی معتمدین منطقه در این مراسم بسیار به چشم می‌خورد و مردم نیز با پخش کردن شیرینی از اجرای این پروژه استقبال کردند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول