اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه:

محرم بهترین فرصت برای خنثی‌سازی توطئه‌های اسلام‌ستیزان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه معتقد است باید از تمام ظرفیت‌ها در ماه محرم برای خنثی‌سازی توطئه اسلام‌ستیزان استفاده کرد.

محرم بهترین فرصت برای خنثی‌سازی توطئه‌های اسلام‌ستیزان است

حجت‌الاسلام محمدعلی فاطمیون امروز درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهارکرد: ماه محرم فرصتی مناسب است که علاوه بر تبلیغ و تبین معارف دینی، از آن برای برای خنثی‌کردن توطئه‌های شوم دشمنان و اسلام‌ستیزان بهره برد.

وی با بیان اینکه در راستای این امر، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره به مناسبت ایام محرم اعزام مبلغ به مناطق روستایی و شهرهای اطراف است گفت: به ‌علت استقبال چشمگیر مردم در سال‌های گذشته، امسال تعداد مبلغ اعزامی در این شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

فاطمیون تصریح کرد: در دهه اول محرم بیش از 140 مبلغ و روحانی جهت تبیین و تشریح فلسفه قیام عاشورای حسینی به مساجد بخش‌های رخ، کدکن، بایگ، مرکزی و شهرهای رشتخوار و زاوه اعزام می‌شوند.

وی گفت: در شهر تربت‌حیدریه 74 مسجد ثبت شده وجود دارد که مراسم عزاداری و سخنرانی در کلیه این مساجد برگزار می‌شود.

فاطمیون درپایان به فعالیت 13 هیائت مذهبی بزرگ و شعب وابسته در تربت‌حیدریه اشاره یادآور شد: کلیه فعالیت‌های فرهنگی دراین شهرستان به هیئت مذهبی سپرده شده است و اداره تبلیغات اسلامی تنها کار نظارت بر فعالیت‌ها را برعهده دارد.

انتهای پیام/ 70017/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول