اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای مرکز زنجان صورت می‌گیرد

پخش 100 برنامه مذهبی در زنجان / پیش‌بینی 7 هزار دقیقه برنامه، ویژه ماه محرم

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با ماه محرم 100 برنامه مختلف توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود گفت: بیش از 7 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه محرم پیش‌بینی شده است.

پخش 100 برنامه مذهبی در زنجان / پیش‌بینی 7 هزار دقیقه برنامه، ویژه ماه محرم

سید محمد آل‌یاسین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته برنامه‌های ماه محرم استان زنجان در سال جاری نیز از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پوشش حرکت دسته عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم در دستور کار قرار دارد، افزود: برنامه‌های مساجد و تکایای دیگر نیز از طریق صدا و سیما پخش می‌شود.

معاون صدا و سیمای مرکز زنجان از پوشش خبری برنامه ظهر عاشورا خبر داد و گفت: برنامه‌های شب و روز عاشورا نیز از صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه 100 برنامه روتین از صدا و سیمای مرکز زنجان در ماه محرم پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از 7 هزار دقیقه برنامه ویژه ماه محرم پیش‌بینی شده است.

آل‌یاسین بر ضرورت همکاری دسته‌های عزاداری با برنامه‌های صدا و سیما تاکید کرد و گفت: دسته‌های عزاداری می‌توانند با اعلام به موقع برنامه‌های خود صدا و سیما را یاری کنند.

وی از پخش برنامه عزاداری مردم زنجان در هشتم و یازدهم محرم از رسانه‌های فرا ملی خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان نیز برای پوشش کامل برنامه‌های این دو روز از آمادگی کامل برخوردار است.

معاون صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به بیداری اسلامی و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام افزود: باید برنامه‌های ماه محرم با هدف استکبارستیزی و به صورت ویژه در سال جاری برگزار شود.

وی از پوشش برنامه‌های عزاداری دانش‌آموزی در ماه محرم خبر داد و گفت: در صورت اعلام آمادگی آموزش و پرورش استان نسبت به پخش برنامه‌های عزاداری دانش‌آموزان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول